Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال سید محمدی روز چهارشنبه در جلسه بررسی طرحهای درآمدزایی دهیاری‌های این شهرستان اظهار داشت:اجرای طرحهای درآمدزایی مانند ایجاد بازارچه های محلی روستایی احیا آب بندان ها با استفاده چند منظوره می تواند موجب درآمد پایدار دهیاری ها و اشتغال روستائیان گردد .
وی بر حرکت دهیاران در مسیر تحقق شعار سال "جهش تولید" تاکید و تصریح کرد: دهیاران باید برای هزینه کرد اعتبارات ارزش افزوده  طوری برنامه ریزی کنند تا موجبات توسعه و آبادانی روستا با افزایش تولید و اشتغالزایی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: گسترش و ترویج فرهنگ کارآفرینی در روستاها و توجه بیشتر مدیریت‌های محلی به خلاقیت و نوآوری در مدیریت منابع و امور اقتصادی از اهداف اجرای طرح‌های درآمد زایی در روستاها است.
سید محمدی خاطرنشان کرد: دهیاران در تحقق اهداف مورد نظر از طریق اجرای طرح‌های درآمدزا در سطح روستاها در خط مقدم قرار دارند .
وی از شناسایی ۱۰ روستا دارای زمین با قابلیت تجاری طی یک سال گذشته خبر داد و افزود: در این خصوص و طی نشستی با دکتر نوبخت مبلغ ١٠میلیارد تومان جهت ایجاد غرفه محصولات روستایی درخواست شده است .
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان گفت : با اخذ کمترین آورده شخصی طرح بیمه دهیاران در روستاها گیلان اجرایی می‌شود.
یاور پیرعلایی اظهار داشت: بیمه تکمیلی دهیاران، کارشناسان و همچنین بیمه مسئولیت مدنی دهیاران،  خدمتی در حال اجرا دولت به خدمتگزاران در روستاها است .
وی در ادامه افزود: پس از حدود ۱۰سال از روز شنبه هفته آینده حسابرسی از دهیاری‌های شهرستان صومعه سرا آغاز می شود.

پیرعلائی خاطرنشان کرد: دهیاری های گیلان در زمینه ایجاد طرح های درآمد زایی تا انتهای سال ٩٨ رتبه ٣١ کشور را داشتند که خوشبختانه در سال جاری این عدد به رتبه سوم کشور رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد:دولت زمینه برخورداری دهیاری ها را از تسهیلات ارزان و آسان در قالب خرید ماشین آلات فراهم کرده و دهیاران می توانند با استفاده از این تسهیلات و در راستای ارتقاء درآمد خود دستگاه‌هایی مانند بیل بهکو، تراکتور، کمباین و نیسان را خریداری کنند.
صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها صومعه سرا دهیاران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صومعه سرا دهیاران گیلان صومعه سرا دهیاران گیلان اخبار کنکور دهیاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام‌رضا(ع) گفت: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستانهای، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.   یاسر زنگنه روز یکشنبه در دیدار با فرماندار تایباد افزود: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستانهای، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.   وی گفت: ایجاد اشتغال پایدار در سطح مناطق محروم و مرزی از مهمترین اولویت های این قرارگاه است که امسال با استفاده از تجربه های به دست آمده سالهای گذشته به دنبال کاهش موانع پیش روی آن هستیم.   مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) افزود: با هدف حمایت از پرورش دهندگان دام سبک، امسال برای دامداران ۶ دهستان استان خراسان رضوی توزیع انواع نهاده های دامی با تعرفه های مصوب پیش بینی شده که طی چند روز آینده در بین آنان قرار خواهد گرفت.   زنگنه ادامه داد: در راستای پیشرفت و شکوفایی مناطق مرزی و محروم، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در ۸۸ روستا و برای افزون بر ۸۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌کند.   مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) گفت: احیا و مرمت قنوات، احداث و بازسازی خانه‌های عالم، احداث و لایروبی بندهای خاکی و سنگی ملاتی، محوطه سازی و ساخت سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقدامات این قرارگاه در مناطق مرزی است.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • اثرات اتوماسیون و هوش مصنوعی بر مشاغل آینده
  • سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • ارتباط چشمی چیست و چطور در آن مهارت پیدا کنیم؟
  • تحقق اشتغال ۱۷۸ درصدی استان مرکزی در سال ۱۴۰۲
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند
  • توسعه اقتصاد دریامحور باعث جهش تولید و اشتغال آفرینی می شود
  • ثبت ۱۲۶۱ اثر تاریخی گیلان در فهرست آثار ملی/ ترمیم و بازسازی بناهای تاریخی در اولویت است