Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران و دادستان نظامی‌استان تهران قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ امیر حاتمی به همراه معاون حقوقی و امور مجلس، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح با حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که ابراهیم مهران‌فر معاون توسعه مدیریت و منابع و محمدجعفر شهبازی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی ‌سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نیز حضور داشتند، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اهدای لوحی از حسن تدبیر و تلاش مؤثر حجت الاسلام و المسلمین بهرامی‌ رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در صیانت از حقوق و منافع قانونی وزارت دفاع و مقابله اثربخش با جرایم ارتکابی تقدیر و تشکر کرد.

در این لوح سپاس آمده است: «بدون شک باید اذعان نمود، علاوه بر رویکرد‌های بازدارنده و پیشگیرانه از وقوع برخی جرایم و دعاوی، کسب موفقیت‌های بزرگ و دستاورد‌های ارزشمندِ منجر به حفظ حقوق نیرو‌های مسلح و رسیدگی‌های عادلانه، شفاف و متقن، جز با جهاد حقوقی و قضایی میسور نمی‌گردد که رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی به آن سازمان، خود نشان دهنده این روند تقدیرآمیز است.»

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ادامه داده است: «لازم می‌دانم از حسن تدابیر و تلاش مؤثر جناب‌عالی و سایر همکاران محترم و خدوم قضایی که در نهایت دقت و صلابت در صیانت از حقوق و منافع قانونی ودجا و مقابله اثربخش با برخی جرایم ارتکابی و رسیدگی بی‌وقفه به پرونده‌های مطروحه در آن سازمان قبول زحمت فرموده‌اید، کمال تشکر و سپاس خود را ابراز نمایم.»

همچنین امیر حاتمی با اهدای دو لوح از تلاش‌های حجت الاسلام عباسعلی فراتی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران و غلامعباس ترکی دادستان نظامی‌استان تهران در زمینه مقابله اثربخش با برخی جرایم ارتکابی و رسیدگی بی‌وقفه به پرونده‌های مطروحه، در این نشست قدردانی کرد.

مدیرکل حقوقی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز در این نشست حضور داشت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر حاتمی ستاد کل نیروهای مسلح نیروهای مسلح رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح استان تهران وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این مراسم در تبریز در پادگان تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع برگزار شد و یگان‌های نمونه از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و آمادگی، اقتدار و توان رزمی خود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های مردان بزرگی است که با شجاعت از جان خود گذشتند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.
در سال ۱۳۵۸ بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و در همان روز نیرو‌های مسلح در برابر ایشان رژه رفتند.
در واقع نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی روبه رو بود.

در شرایطی که دشمنان کمین کرده انقلاب و به تبعیت از آنان دوستان ناآگاه، توطئه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سرداده بودند و ارتش در حساسترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهادند و نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.

ارتش انقلابی در طول ۴۵ سال گذشته نشان داده است که فدایی ملت و حافظ مرز‌های ایران زمین و نگهبان بیدار جمهوری اسلامی است و رشادت‌های این نیروی الهی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن هرگز فراموش نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع از کشور بود
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان از اقدام نیرو‌های مسلح در انجام عملیات وعده صادق
  • برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • رژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی