Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری وینگر چپ پای تیم فوتبال پرسپولیس دوباره به پست خط حمله بازگشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید امیری یکی از بهترین بازیکنان چند سال اخیر فوتبال ایران بوده و در سه قهرمانی لیگ برتری پرسپولیس هم نقش آفرینی کرده است. او در تابستان پیش از شروع لیگ شانزدهم در حالی به جمع سرخ ها ملحق شد که تصورها بر حضور او در سمت چپ خط هافبک بود که البته اتفاقاتی رخ داد که پای ستاره خرم آبادی را به خط حمله باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی پس از رفت و برگشت به ترکیه در حالی به تهران بازگشت که پرسپولیس هنوز مهاجمی در خور را به خدمت نگرفته بود اما پس از بازگشت طارمی و جذب ولادیمیر پریموف، به نظر می‌رسید که قرار است این دو زوج خط حمله را تشکیل دهند. اما پریموف خیلی زود نشان داد در حد و اندازه های تیم برانکو ایوانکوویچ نیست و سرمربی کروات که خواسته هایش در بازار نقل و انتقالاتی برآورده نشده بود، تصمیم گرفت که وحید امیری را در کنار مهدی طارمی قرار دهد.

این تصمیم برانکو جواب داد و امیری به مهاجمی کاذب در کنار طارمی تبدیل شد و علی رغم بازگشت به پست تخصصی، همیشه یک آلترناتیو جدی باقی ماند. او در پایان لیگ هفدهم راهی ترابزون اسپور شد و دوباره در بازگشت به ایران، پیراهن سرخپوشان را برتن کرد و این بار به خاطر ضعف براندائو جونیور، به خط حمله منتقل شد.

امیری در لیگ نوزدهم نیز نمایش های درخشانی را در کنار علی علیپور ارائه کرد و در پایان فصل با شش گل سومین گلزن برتر سرخ ها لقب گرفت اما حالا به نظر می‌رسد دوباره قرار است دوره جدیدی از بازی به عنوان مهاجم را تجربه کند. جدایی علی علیپور، کریستین اوساگوآنا، آنتونی استوکس و مهدی ترابی سبب شده تا خط حمله پرسپولیسی کاملا دگرگون شود و حالا آرمان رمضانی و عیسی آل کثیر در خط حمله حضور دارند که البته غیبت رمضانی در تمرینات سبب شده تا با سطح آمادگی و هماهنگی مورد نظر گل محمدی فاصله داشته باشد.

بنابراین احتمال دارد مثل بازی دیروز پرسپولیس و شهرخودرو، یحیی گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا وحید امیری را در کنار عیسی آل کثیر قرار دهد تا از قدرت هجومی این بازیکن خوش تکنیک بهره ببرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید امیری یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا وحید امیری یحیی گل محمدی وحید امیری خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا

دو تیم صعود کننده گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شدند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را از دست داد.

ژاپنی‌ها که مسابقات را با شکست ۳ بر ۲ برابر قرقیزستان شروع کرده بودند، در روز دوم کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند و در بازی سوم نیز برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسیدند.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان تیم نخست صعود کرد شد.

ایران در صورتی که به عنوان تیم نخست صعود کند باید با قرقیزستان دیدار کند.

دیگر خبرها

  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • 4 سورپرایز درفت 2024؛ از بازگشت هیولا تا قهرمان المپیک/ اخبارWWE