Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:25:05 GMT

راهکار جدید منچستر یونایتد برای جذب سانچو

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۱۱۰۸

راهکار جدید منچستر یونایتد برای جذب سانچو

منچستر یونایتد هنوز به طور کامل از جذب جیدون سانچو نا امید نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، گزارش ها طی هفته های اخیر حاکی از آن بود که جیدون سانچو با منچستریونایتد به توافق 5 ساله دست یافته و حتی گفته شد که این بازیکن هفتگی 220 هزار پوند حقوق دریافت خواهد کرد. با این حال چندی پیش میشائیل زورک، مدیر ورزشی باشگاه دورتموند، در خبری شوکه کننده برای هواداران یونایتد اعلام کرد که ستاره انگلیسی یک فصل دیگر در جمع زنبورها ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از اعلام رسمی ماندگار شدن جیدون سانچو در دورتموند توسط این باشگاه، به نظر می رسید که منچستریونایتد به طور کلی از جذب این ستاره انگلیسی نا امید شده است و حداقل در این تابستان درباره انتقال او به اولدترافورد شانسی برای خود قائل نیست؛ موضوعی که حالا تلگراف خلاف آن را ادعا کرده است.

 

 

 

 

این منبع انگلیسی در جدیدترین گزارش خود درباره علاقه منچستریونایتد برای جذب جیدون سانچو مدعی شده که شیاطین سرخ مذاکرات بسیار پیشرفته ای با مدیر برنامه این بازیکن انجام داده اند و حتی توافقاتی نیز در این باره انجام شده است. با این حال بعید به نظر می‌رسد که در صورت عدم رضایت دورتموند چنین انتقالی در این تابستان عملی و ممکن باشد.

بروسیا دورتموند منچستر یونایتد جیدون سانچو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند منچستر یونایتد جیدون سانچو جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایک جنجالی گارناچو علیه تن هاخ: سپر بلا کردن بازیکن 19 ساله کار درستی نیست!

داستان جیدون سانچو تکرار می‌شود؟ تن هاخ بازیکنان متقاوتی را مورد حمله قرار می‌دهد. 

طرفداری | الخاندرو گارناچو در فصای اینترنت علیه سرمربی‌اش به فعالیت می‌پردازد.

اتفاق جیدون سانچو تکرار می‌شود؟ الخاندرو گارناچو پس از نیمه اول دیدار بورنموث و منچستریونایتد از زمین بازی خارج شد. اریک تن هاخ همیشه برای تغییر در رویکرد تیمش به سراغ تعویض بازیکن آرژانتینی می‌رود. برای مثال، او در دیدار با لیورپول نیز از زمین خارج شد. پس از سوت پایان بازی، گارناچو ابتدا با انتشار یک عکس (تصویر پست) به همراه اموجی متعجب، به نتیجه نهایی واکنش نشان داد. او سپس به توییتر رفت و دو توییت مارک گلدبریج، یوتیوبر مشهور طرفدار منچستریونایتد را لایک کرد. گلدبریج نوشته بود:

گارناچو امسال یکی از بهترین بازیکنان ما بوده. نیمه اول ضعیفی داشت، اما تعویض کردن او در نیمه و متهم کردنش به عنوان مشکل، مسخره است. خیلی‌ها هفته به هفته عملکرد به مراتب ضعیف‌تری داشته‌اند و هنوز در زمین هستند.

 تن هاخ به صورت غیر مستقیم در نشست خبری خود گارناچو را مورد سرزنش قرار داد. اینکه بازیکن ۱۹ ساله‌ای که برای تیم خوب کار کرده را سپر بلا کند، کار درستی نیست. اما از طرف دیگر، به نظر می‌رسد او از اینکه بازیکنان با دستمزد بالاتر را ناراحت کند، می‌ترسد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • وضعیت منچستر یونایتد زیر نظر اریک تن هاخ! (فان) / فیلم
  • یک لحظه هم از آمدن به یونایتد پشیمان نیستم
  • رکورد عجیب و منفی برای تیم پرافتخار؛ نشانی از بزرگی در این تیم دیده نمی‌شود
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • فرار تن‌هاخ از خبرنگار: نشست خبری نیمه‌تمام ماند
  • لایک جنجالی گارناچو علیه تن هاخ: سپر بلا کردن بازیکن 19 ساله کار درستی نیست!
  • مشکل جدید یونایتد: حتی چمن هم علیه آنهاست! (عکس)