Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:42:41 GMT

احمدزاده: قضاوت کار خداست

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۱۲۳۶

وینگر اهل ارومیه تیم فولاد قراردادش را برای ک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده ساعاتی قبل قرارداد خود با فولادخوزستان را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.


وی که در چند روز اخیر صحبت‌هایی مبنی بر مذاکراتش با استقلالی‌ها منتشر شده بود، پس از انعقاد قرارداد در صفحه شخصی خود با انتشار عکس زیر، نوشت: قضاوت کار خداست تا اینگونه به مسائل و صحبت‌های مطرح شده واکنش نشان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فولادخوزستان قرارداد احمدزاده، شیمبا، حیدریه، قاسمی نژاد و آبشک را تمدید کرده و شروین بزرگ تنها خرید این تیم در بازار نقل و انتقالات بوده است.

 

 

فولاد خوزستان فرشاد احمدزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان فرشاد احمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید