Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:59:12 GMT

خودروی پراید باز هم قربانی گرفت/جان باختن ۴عضو یک خانواده

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۱۳۸۴

خودروی پراید باز هم قربانی گرفت/جان باختن ۴عضو یک خانواده

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل عصر چهارشنبه از برخورد ۳ دستگاه خودروی شامل ۲ دستگاه نیسان و یک دستگاه پراید در جاده اردبیل رضی خبر داد که در این حادثه متأسفانه ۴ سرنشین خودروی پراید در دم جان باختند و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

مجید محمدغریبانی علت این تصادف خونین، سبقت غیرمجاز خودروی نیسان بود که منجر به تصادف شاخ به شاخ با خودروی پراید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل تصریح کرد: در این تصادف خونین متأسفانه هر ۴ سرنشین خودروی سواری پراید که ۳ آقا و یک خانم از اعضای یک خانواده بودند، در دم جان باختند.

غریبانی بیان داشت: در این تصادف، دو سرنشین خودروی نیسان نیز مجروح شده و با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان دکتر فاطمی اردبیل انتقال یافتند.

وی گفت: وضعیت بالینی و عمومی مصدومان این حادثه ثابت و تحت کنترل است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ساعت ۱۶:۰۵ امروز ۱۹ شهریور، پیرو گزارش دریافتی از اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مبنی بر تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید و وانت نیسان در کیلومتر ۳۳ جاده اردبیل - رضی (سه راهی شریف بی گلو) و نیاز به رهاسازی، سریعاً یک تیم امدادی متشکل از ۴ نفر با ۲ دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

بهزاد نواختی مقدم افزود: در این حادثه با توجه به شدت حادثه، ۴ کشته و یک نفر مصدوم توسط عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل رهاسازی و مصدوم جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شده است.

کد خبر 5020211

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف تصادفات رانندگی اردبیل هلال احمر اردبیل مشگین شهر محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان کرمانشاه ماه محرم مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا شهرکرد دستگاه خودروی خودروی پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت شکسته شد!

پنجشنبه ٩ فروردین ۱۴۰۳ حادثه تصادف یک دستگاه خودروی سواری با موتور در روستای ده سلطان از توابع شهرستان آرادان ٧ نفر مصدوم شدند.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ساعت ١۴:٠۴ به دنبال تماس با مرکز ارتباطات، هدایت و پایش عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس زمینی از پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی داروآباد، آرادان شهرستان آرادان و مرکزی و فرهنگ شهرستان گرمسار و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند

کارن یحیائی بیان کرد: ۶ نفر از مصدومین حادثه که همگی سوار بر موتور سیکلت بودند ضمن دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی با توجه به شدت آسیب‌های وارده توسط آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان‌های آرادان و گرمسار و جمعیت هلال احمر جهت دریافت خدمات تخصصی‌تر به بیمارستان معتمدی گرمسارمنتقل شدند.

وی افزود: یک نفر از مصدومین با توجه به شرایط و حال عمومی خوبی داشتند حاضر به انتقال نشده و بعد از انجام مراحل قانونی مورد نیاز بصورت سرپایی درمان شدند.

tags # تصادفات رانندگی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت شکسته شد!
  • هفت سرنشین موتورسیکلت در تصادف با سواری در آرادان دچار حادثه شدند
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • ۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • ۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود
  • انفجار چاه در اردبیل قربانی گرفت
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد