Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:38:12 GMT

دفاعیه شاهین بوشهر درباره بسته شدن پنجره باشگاه+سند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۱۷۳۰

دفاعیه شاهین بوشهر درباره بسته شدن پنجره باشگاه+سند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، روز گذشته فریبرز محمود زاده مسؤول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران از محرومیت 11 تیم لیگ برتری برای جذب بازیکن در فصل پیش رو خبر داد. شاهین بوشهر نیز یکی از همین تیم‌ها به شمار می‌رود که به دلیل بدهایی که از گذشته روی دست مدیران باشگاه مانده و تسویه نشده، اجازه خرید بازیکن از مدیران تیم گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با ارسال نامه‌ای تأکید کرده که ارتباطی با باشگاه شاهین بوشهر ندارد و بدهی‌های این باشگاه هم به باشگاه شاهین شهرداری بوشهر مرتبط نیست.

شاهین شهرداری بوشهر در سال 1394 با خرید امتیاز وارد مسابقات لیگ دسته دوم شد و سپس طی چهار سال متوالی توانست به لیگ برتر برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مندی با رئال مادرید در پایان فصل آینده به اتمام خواهد رسید و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند او را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به فروش برسانند تا مانع از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد شوند. 

عملکرد این بازیکن در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو هم به هیچ وجه مورد قبول مدیران این باشگاه نبوده است و آنها از سال گذشته در تلاش بودند که بتوانند او را هرچه زودتر به فروش برسانند اما پیشنهاد قابل قبولی برای این بازیکن دریافت نکردند. 

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده است که دو باشگاه لیورپول و آرسنال به صورت جدی در حال بررسی شرایط این ستاره فرانسوی هستند و احتمالا به زودی پیشنهادی را به رئال مادرید ارائه خواهند داد. گفته می‌شود که آنها تماسی هم با نمایندگان او داشته‌اند. 

مندی که در سال 2019 با قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو از لیون به رئال مادرید پیوست، نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند اما منابع اسپانیایی مدعی شده بودند که مایل است به حضورش در این باشگاه ادامه دهد و شاید روند جدایی‌اش خیلی آسان نباشد.

دیگر خبرها

  • تسهیل امور مردم در پنجره واحد زمین با استفاده از هوش مصنوعی
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی
  • مادران دارای فرزند شیرخوار در استان بوشهر حمایت می‌شوند