Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - ‌پیام تقدیر مدیرعامل شرکت بیمه آرمان از مدیران ، کارکنان و نمایندگان بابت برگزاری موفق مجمع عمومی و خروج از زیان دو ساله شرکت
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان, متن پیام به شرح زیر است:
همکاران محترم خانواده معزز شرکت بیمه آرمان
پس از دو سال ناکامی در سودآوری، با صبوری، همت، غیرت، مسئولیت‌پذیری، وفاداری، تخصص و درایت شما همکارانم در ستاد، شعب و کلیه دفاتر نمایندگی سراسر کشور در سال 1398، موفق شدید تا رکوردهای بیمه آرمان و حتی بعضاً صنعت بیمه را جابه‌جا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به پاس این هم‌افزایی و در سایه شکیبایی و دوری از هر نوع حاشیه در کنار هم و با تغییر استراتژی جذب پرتفوی و اصلاح هندسی ریسک بیمه‌گری، شرکت بیمه آرمان توانست با رشد 30 درصدی درآمد حق بیمه، رشد 1193 درصدی درآمدهای سرمایه‌گذاری و همچنین کنترل انواع هزینه‌ها از زیان‌های سنوات گذشته به سود قابل قبولی دست یابد.
به این ترتیب در سال 1398، 110 میلیارد تومان سود ناشی از عملیات بیمه‌گری، 3/55 میلیارد تومان سود عملیاتی و 7/54 میلیارد تومان سود خالص تحصیل و شرکت عملاً از وضعیت ماده 141 قانون تجارت در تنها یکسال فعالیت، خارج گردد و جایگاه اعتباری شرکت در صنعت بیمه بهبود مناسبی بیابد.
بابت این موفقیت خدای بزرگ را خاضعانه شاکر و سپاسگزارم که با توجه به کلیه کمی‌ها و کاسنی‌ها، محدودیتها و برخی معذوریتهای موجود -که در شرایط خاص گذار از وضعیت قرمز شرکت به وضعیت سبز مطلوب توجیه‌پذیر است- شما همکاران توانستید عملکرد بسیار خوبی در کارنامه خود ثبت کنید و جز فعالان برتر صنعت بیمه باشید و بر کوله بار تجربیات خود بیافزائید. بی‌شک بهبود مستمر و رشد بالنده شرکت در سایه داشته‌های تجربی گذشته، ادامه مسیر پیش‌رو را هموارتر، سریعتر و لذت‌بخش‌تر خواهد نمود.
در انتها از کلیه همکاران، خبرگانی که در گذشته سکان هدایت شرکت را در دست داشته و کلیه همکارانی که در سال مالی مورد اشاره در کنار ما بودند و اکنون به‌هردلیل توفیق همکاری با این عزیزان را نداریم ولی در این موفقیت سهیم هستند، تشکر کرده و مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش‌های بی‌شائبه همگی اعلام کرده و از اینکه در کنارتان بودم و هستم، احساس غرور داشته و موفقیت و بهروزی روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
دکتر کامبیز پیکارجو

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه آرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی

میرهاشم موسوی اظهار داشت: تعداد درخواست‌ها و بازنشستگی‌های برقرار شده در مشاغل سخت سهم عمده‌ای در ناترازی منابع و مصارف تامین‌اجتماعی دارند؛ وضعیت فعلی به گونه‌ای است که متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده و گاهی نیروی کار در اوج تجربه، مهارت و تخصص از بازار کار خارج می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، سازمان تامین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری در نشستی مشترک به بررسی دلایل و بستر‌های شکل‌گیری دعاوی مربوط به این سازمان در دیوان عدالت اداری پرداخته و بر ضرورت اصلاح برخی قوانین و مقررات از جمله در زمینه مشاغل سخت و زیان‌آور تأکید کردند.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در این جلسه با بیان ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق به بیمه‌شدگان سازمان به‌جهت پیشگیری از طرح دعاوی گفت: اخیرا با برنامه‌ریزی انجام شده؛ هر ماه مبلغ حق بیمه پرداختی، تعداد روز‌های اشتغال و عنوان شغلی اعلام شده در لیست‌های حق بیمه پرداختی را به‌عنوان سه موضوع اصلی که معمولا در شکایات طرح می‌شود؛ از طریق پیامک به اطلاع بیمه‌شدگان می‌رسانیم. این فرایند در حال تعمیم به عموم بیمه‌شدگان کشور بوده و ان‌شاءالله تا پایان اردیبهشت‌ماه به طور کامل اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس