Web Analytics Made Easy - Statcounter

اودینزه نمی خواهد رودریگو دی پل را به راحتی از دست بدهد.

لیدز یونایتد پس از 16 سال با مارچلو بیلسا به لیگ برتر بازگشته است. این تیم برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر به دنبال تقویت ترکیب خود است. رودریگو دی پل، هافبک 26 ساله و آرژانتینی اودینزه یکی از اهداف لیدز یونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستان 2020 محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ پیشرفتی در مذاکرات لیدز یونایتد با اودینزه بر سر انتقال رودریگو دی پل حاصل نشده است. اودینزه برای فروش این بازیکن حداقل 40 میلیون یورو می خواهد و به پیشنهادات کمتر از این مبلغ رسیدگی نمی کند. گفتنی است نام یولیان دراکسلر نیز در لیست خرید مارچلو بیلسا دیده می شود.

همچنین بخوانید:

 

لیدز یونایتد خواهان جذب رودریگو دی پل، کاپیتان اودینزه

نقل و انتقالات پاری سن ژرمن | از علاقه به کوندوگبیا تا تماس لیدزیونایتد با دراکسلر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رودریگو دی پل لیدز یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس

اودینزه با سرمربی جدید خود مقابل رم قرار می گیرد.

اودینزه به دنبال تداوم نتایج ضعیف خود د‌ر فصل ۲۰۲۳/۲۴ بازهم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد. گابریله چوفی اخراج شد و فابیو کاناوارو جای او را روی نیمکت اودینزه گرفت. 

اودینزه فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد و امیدوار است با ورود کاناوارو اوضاع تغییر کند. اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی اودینزه، تقابل ۲۰ دقیقه ای مقابل رم است. ۲۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه تمام اودینزه و رم فرداشب برگزار می شود. این بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۱-۱ در جریان بود که ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد. سه امتیاز این بازی هم برای رم و هم برای اودینزه بسیار ارزشمند است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد