Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکولو زانیولو دوباره دچار مصدوميت از ناحيه رباط صليبى زانو شد و براى دومين بار طى 8 ماه اخير بايد تحت عمل جراحى قرار بگيرد. اين بار زانوى چپ زانيولو آسيب ديده است و انتظار مى رود اين بازيكن حدود 6 ماه از ميادين دور باشد. زانیولو از شدت ناراحتی، فعلا عمل جراحی خود را به تعویق انداخته است.

فرانچسکا کوستا، مادر نیکولو زانیولو در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

منتظر هستیم تا ببینیم نیکولو در چه کجا عمل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید در همین رم؛ شاید در آمریکا، همان جایی که زلاتان ابراهیموویچ عمل کرد و شاید در اتریش. رم در حال ارزیابی بهترین گزینه است. حال پسرم اکنون کمی بهتر است. وقتی برای اولین بار ما را دید، گریه کرد. عصبانی بود و به این باور رسیده بود که نفرین شده است. اولین حرفی که به ما زد، این بود: "من باید فوتبال را کنار بگذارم. فکر کنم نفرین شده ام!" اکنون حال نیکولو خیلی بهتر است و آرام شده است.

زانیولو از بیهوشی می ترسد اما حالا به جنبه های مثبت عمل فکر می کند. رباط زانوی راست او قبلا ترمیم شد و حالا باید دیگری را عمل کند. خوشبختانه آنطور که قبلا هم گفته شد، نیکولو عضلات خوبی دارد و همین موضوع می تواند در درازمدت به او کمک کند.

هواداران رم شگفت انگیز هستند و آنها به شدت نیکولو را دوست دارند. باشگاه نیز رفتاری فراتر از یک بازیکن با او دارد. زانیولو با نامزد و سگ جدیدشان در خانه استراحت می کند. به کمی زمان نیاز داشت و اکنون آماده جنگیدن با این شرایط است.

همچنین بخوانید:

پزشک تیم ملی ایتالیا: متاسفانه مصدومیت نیکولو زانیولو جدی است

نيكولو زانيولو پس از مصدوميت دوباره از ناحيه رباط صليبى زانو: به زودى برمى گردم

نیکولو زانیولو برای دومین بار دچار پارگی رباط صلیبی شد / فوری

نیکولو زانیولو عمل جراحی زانوی مصدوم خود را به تعویق انداخت Caption

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیکولو زانیولو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: تل‌آویو باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد

ژانگ جون، نماینده چین در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت خواستار افزایش تلاش «کشور‌های دارای نفوذ» برای برقراری آتش‌بس در غزه شد و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید هرگونه طرح حمله به شهر رفح را کنار بگذارد.

به گزارش الجزیره، نماینده چین به ممانعت صهیونیست‌ها در رسیدن کمک‌ها به غزه اشاره کرد و گفت: «اسرائیل باید از قطعنامه شورای امنیت پیروی کرده و گذرگاه‌ها را برای کمک‌های بیشتر به غزه باز کند». 

در این جلسه که به درخواست الجزایر برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل برگزار شده، نماینده روسیه نیز در اظهارات مشابهی از تصویب قطعنامه مذکور حمایت کرد و خواستار تسهیل ورود کمک‌ها به نوار غزه شد. 

فلسطینی‌ها به دنبال به رسمیت شناختن بین المللی کشور خود در مرز‌های ۱۹۶۷ و پیوستن به سازمان ملل به عنوان یک کشور عضو کامل هستند. با این حال تحلیلگران انتظار دارند آمریکا امروز قطعنامه پیشنهادی الجزایر را وتو کند.

قطعنامه شورای امنیت برای تصویب شدن نیاز به دست کم ۹ رای موافق دارد و نباید توسط ۵ عضو دائم (چین، روسیه، فرانسه، انگلیس و آمریکا) وتو شود. در صورت تصویب شدن، این قطعنامه به مجمع عمومی سازمان ملل خواهد رفت که ۱۹۳ عضو دارد و در آن جا فلسطین باید دو سوم آرای کشور‌ها را به دست بیاورد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)
  • نیمه اول، نفرین بزرگ صنعت نفت
  • چین: اسرائیل باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد
  • تل‌آویو باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد
  • چین: تل‌آویو باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد
  • فرانسه از رژیم صهیوینیستی خواست به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت