Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@13:51:22 GMT

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 9 سپتامبر 2020

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۲۶۵۰

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 9 سپتامبر 2020 به شرح ذیل است:

رسمی؛ ساندرو تونالی به میلان پیوست

ساندرو تونالی بالاخره به آرزوی دوران کودکی اش رسید و با امضای قراردادی رسما از برشا به میلان پیوست.

رسمی؛ کالوم رابینسون به وست برومویچ پیوست

کالوم رابینسون مهاجم شفیلد یونایتد که سال گذشته با انتقال به این تیم رکورد نقل و انتقالات شفیلد یونایتد را شکست، از این تیم به صورت دائمی جدا شد و راهی وست برومویچ شد.

رسمی؛ اولیور برک به شفیلد یونایتد پیوست

اولیور برک مهاجم 23 ساله وست برومویچ آلبیون راهی شفیلد یونایتد شد.

رسمی؛ فدریکو دی مارکو به هلاس ورونا پیوست

فدریکو دی مارکو مدافع چپ باشگاه اینتر بار دیگر به صورت قرضی در هلاس ورونا توپ خواهد زد.

رسمی؛ ایوان ایلیچ به هلاس ورونا پیوست

ایوان ایلیچ هافبک 19 ساله اهل صربستان از منچسترسیتی راهی هلاس ورونا شد.

رسمی؛ اولی واتکینز به استون ویلا پیوست

اولی واتکینز مهاجم 24 ساله فصل قبل برنتفورد رسما به استون ویلا پیوست. 

رسمی؛ آلفونسه آرئولا به فولام پیوست

آلفونسه آرئولا به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به فولام پیوست.

رسمی؛ کریستیانو پیچینی به آتالانتا پیوست

کریستیانو پیچینی مدافع راست 27 ساله ایتالیایی پس از دو سال حضور در والنسیا این تیم را ترک کرد و به آتالانتا پیوست تا جانشین تیموتی کاستانیه شود.

رسمی؛ ایوان پریشیچ به اینتر بازگشت

بایرن مونیخ حاضر نشد قرارداد قرضی ایوان پریشیچ وینگر کروات اینتر را به دائمی تبدیل کند و این بازیکن به جمع شاگردان آنتونیو کونته بازگشت.

رسمی؛ آلبرتو جیلاردینو سرمربی سیه نا شد

آلبرتو جیلاردینو مهاجم سابق میلان و تیم ملی ایتالیا که همراه با آتزوری فاتح جام جهانی 2006 شد، هدایت سیه نا در سری دی ایتالیا را برعهده گرفت.

غیر رسمی؛ سیپرین تاتاروشانو به میلان پیوست

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، سیپرین تاتاروشانو سنگربان رومانیایی باشگاه لیون به میلان می پیوندد.

آاس رم با کریس اسمالینگ به توافق شخصی رسید

کریس اسمالینگ، مدافع میانی 30 ساله و انگلیسی باشگاه منچستریونایتد پس از سپری کردن یک فصل در باشگاه آاس رم، خواستار پیوستن به این باشگاه به صورت دائمی است. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، آاس رم با کریس اسمالینگ به توافق شخصی رسیده است.

بارسلونا با ممفیس دیپای به توافق شخصی رسید

ممفیس دیپای مهاجم 26 ساله لیون و تیم ملی هلند، گزینه اصلی رونالد کومان برای تقویت خط حمله بارسلونا است و بر کسی پوشیده نیست که بارسلونا علاقه مند است ممفیس دیپای را به ترکیب تیمش اضافه کند. به نقل از فابریتزیو رومانو، بارسلونا چند روز پیش با ممفیس دیپای تماس برقرار کرد و حالا پس از چند روز مذاکره، بارسا با این مهاجم هلندی به توافق شخصی دست یافته است.

بارسلونا خواهان جذب هکتور بیرین

هکتور بیرین مدافع راست 25 ساله و اسپانیایی باشگاه آرسنال مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. به نقل از اسکای، سران بارسلونا در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، نلسون سمدو مدافع راست پرتغالی خود را به فروش خواهند رساند. در صورت جدایی سمدو از بارسلونا، هکتور بیرین گزینه اصلی کاتالان ها برای تقویت سمت راست خط دفاعی محسوب می شود.

اختلاف نظر بر سر قیمت اریک گارسیا

بارسلونا مدت ها است که وضعیت جذب اریک گارسیا مدافع 19 ساله اسپانیایی منچسترسیتی را دنبال می کند. به نقل از رادیو کاتالونیا، روند انتقال اریک گارسیا از منچسترسیتی به بارسلونا به مراحل پیچیده‌ای رسیده است. سیتیزن ها تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند تا پیشنهادی کمتر از 18 میلیون یورو را برای فروش گارسیا قبول کنند و آخرین پیشنهاد بارسلونا به منچسترسیتی، 10 میلیون یورو بوده است. در صورتی که سران بارسلونا تمایلی نداشته باشند تا پیشنهادی بالاتر از 15 میلیون یورو را به منچسترسیتی برای جذب گارسیا ارائه دهند، این انتقال انجام نخواهد شد.

راب هولدینگ در آرسنال ماندنی شد

راب هولدینگ مدافع میانی 24 ساله و انگلیسی باشگاه آرسنال تا سال 2023 با این تیم قرارداد دارد و شایعات زیادی پیرامون انتقال او به نیوکاسل مطرح شده بود. به نقل از دیوید اورنشتاین از اتلتیک، انتقال راب هولدینگ به نیوکاسل منتفی شده است و او به احتمال فراوان در آرسنال خواهد ماند.

پاری سن ژرمن در پی جذب متئو گوندوزی

به نقل از اکیپ، متئو گوندوزی هافبک 21 ساله و فرانسوی باشگاه آرسنال مجددا مورد توجه سران باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

رئال مادرید برای جدایی گرت بیل همکاری می کند

به نقل از تلگراف، گرت بیل فوروارد 31 ساله رئال مادرید در برنامه های زین الدین زیدان جایی ندارد و بنابراین این باشگاه اسپانیایی حاضر است به منظور تسهیل امکان انتقال قرضی به تیمی دیگر در پرداخت نیمی از دستمزد های او مشارکت کند.

اودینزه برای فروش رودریگو دی پل 40 میلیون یورو می خواهد

رودریگو دی پل هافبک 26 ساله و آرژانتینی اودینزه یکی از اهداف لیدز یونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستان 2020 محسوب می شود. به نقل از فابریتزیو رومانو، پیشرفتی در مذاکرات لیدز یونایتد با اودینزه بر سر انتقال رودریگو دی پل حاصل نشده است. اودینزه برای فروش این بازیکن حداقل 40 میلیون یورو می خواهد و به پیشنهادات کمتر از این مبلغ رسیدگی نمی کند.

تلاش میلان برای جذب نیکولا میلنکوویچ

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، نیکولا میلنکوویچ از نظر مدیران میلان گزینه مناسبی برای تقویت خط دفاعی است. این مدافع صرب فیورنتینا می تواند گزینه مناسبی برای بازی در کنار السیو رومانیولی باشد.

علاقه المپیک لیون به لوکاس پاکتا

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، المپیک لیون به لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی میلان علاقه دارد.

پیشرفت منچستریونایتد در روند جذب جیدون سانچو

جیدون سانچو وینگر جوان و انگلیسی باشگاه دورتموند هدف اصلی منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی است. به نقل از BBC، منچستریونایتد در روند جذب جیدون سانچو از دورتموند پیشرفت هایی داشته است و با مدیر برنامه های این بازیکن بر سر دستمزد دریافتی به توافق رسید.

احتمال ماندن راجا ناینگولان در اینتر

راجا ناینگولان پس از سپری کردن یک فصل به صورت قرضی در کالیاری به اینتر بازگشته است. به نظر می رسد آنتونیو کونته می خواهد به این هافبک 32 ساله بلژیکی فرصت بدهد و احتمالا او در ترکیب اینتر حفظ خواهد شد. به نقل از فابریتزیو رومانو، کالیاری به دنبال برگرداندن ناینگولان بود اما مدیران اینتر در مذاکره با سران کالیاری اعلام کرده اند که می خواهند این بازیکن را برای فصل آینده در ترکیب نراتزوری حفظ کنند.

متئو دارمیان و آرتورو ویدال در لیست خرید اینتر

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، متئو دارمیان مدافع پارما در لیست خرید اینتر قرار دارد. آرتورو ویدال هافبک بارسلونا نیز دیگر گزینه نراتزوری است و البته اینتر قصد دارد بدون پرداخت مبلغی این هافبک شیلیایی را جذب کند.

احتمال جدایی دو مدافع چلسی

چلسی در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد درخشانی داشته است اما تاکنون هیچ یک از بازیکنان آبی ها از این تیم جدا نشده اند. به نقل از مت لاو، 3 تن از مدافعان باشگاه چلسی یعنی آنتونیو رودیگر، کورت زوما و آندریاس کریستنسن باید در فصل آینده برای ادامه حضور خود در این تیم بازی کنند و در صورتی که عملکرد خوبی طی ماه های آتی نداشته باشند، احتمال جدایی 2 نفر از آن ها در پنجره نقل و انتقالات بعدی وجود دارد.

چلسی با ادوارد مندی به توافق شخصی رسید

چلسی می خواهد به زودی ادوارد مندی دروازه بان 28 ساله سنگالی رن را به ترکیب تیمش اضافه کند. به نقل از محمد بوحفصی، چلسی با ادوارد مندی برای امضای قراردادی پنج ساله به توافق رسید و این دروازه بان نیز به رن اطلاع داده می خواهد به چلسی بپیوندد. از روز گذشته مذاکرات میان چلسی و رن برای انتقال مندی آغاز شده است. چلسی پیشنهادی حدود 20 میلیون یورو به رن پیشنهاد کرده است اما تیم فرانسوی برای فروش مندی رقمی معادل 26 میلیون یورو می خواهد.

دکلان رایس آخرین هدف چلسی در فصل نقل و انتقالات تابستانی

چلسی پس از جذب 6 بازیکن، اکنون به دنبال جذب دو بازیکن دیگر است و پس از انجام این کار، فعالیت های آبی ها در نقل و انتقالات تابستانی به اتمام می رسد. به نقل از آنجلو مانیانته، پس از اتمام انتقال مندی، جذب دکلان رایس آخرین هدف آبی ها در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. هافبک دفاعی جوان باشگاه وست هم هنوز هم در لیست بازیکنان مورد علاقه لمپارد حضور دارد.

پاری سن ژرمن رقیب منچسترسیتی در راه جذب کالیدو کولیبالی

کالیدو کولیبالی، مدافع میانی 29 ساله و سنگالی باشگاه ناپولی مدت ها است که مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته است اما اکنون سیتیزن ها رقیب دیگری برای جذب این مدافع سنگالی دارند. به نقل از آنجلو مانیانته، پاری سن ژرمن نیز خواهان جذب کولیبالی است.

جیسون دنایر به پیشنهاد ناپولی پاسخ مثبت داده است

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، جیسون دنایر مدافع بلژیکی لیون به ناپولی پاسخ مثبت داده است اما برای نهایی شدن انتقال در ابتدا کالیدو کولیبالی باید جدا شود.

گونزالو هیگواین علاقه مند به حضور در اینتر میامی

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، گونزالو هیگواین مهاجم 32 ساله و آرژانتینی باشگاه یوونتوس در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به اینتر میامی قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 8 سپتامبر 2020

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال اروپا نقل و انتقالات تابستانی اخبار نقل و انتقالات توافق شخصی رسید شفیلد یونایتد پاری سن ژرمن آخرین اخبار میلیون یورو ممفیس دیپای هلاس ورونا برای فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر