Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:44:06 GMT

رییس فدراسیون اسکواش: پاداش ملی‌پوشان پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۳۱۵۰

رییس فدراسیون اسکواش: پاداش ملی‌پوشان پرداخت می‌شود

مسعود سلیمانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: ما در بحران کرونا مسابقات خود را به صورت مجازی در بخش زنان و مردان طراحی کردیم و جایزه مقام اول تا سوم نیز تجهیزات حرفه‌ای این رشته خواهد بود. در پدل نیز مسابقات جام ستارگان طراحی شد و ورزشکاران مجوز حضور فیزیکی را دارند و مسابقات در مهر ماه در بخش زنان و مردان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: فدراسیون اسکواش نگاه برابری نسبت به هر دو بخش دارد و هر حوزه‌ای که فعال‌تر باشد توجه و تسهیلات به آن بیشتر خواهد بود. این مسابقات به گونه‌ای طراحی شده که تا اواخر آبان طول می‌کشد و جایزه نقدی به مقام‌های اول تا سوم و تیم‌های دو نفره تعلق می‌گیرد.  

رییس فدراسوین اسکواش درخصوص وضعیت تیم ملی اسکواش گفت: ملی‌پوشان در این مدت به خاطر تعطیلی باشگاه اسکواش تمرینی نداشتند اما ما تا پایان شهریور پاداش کمکی قهرمانان را که وزارت ورزش و جوانان به ما اختصاص داد، به اسکواش‌بازان پرداخت می‌کنیم. این پاداش‌ها براساس هر امتیاز پرداخت می‌شود و به هر امتیاز ۲ میلیون اختصاص داده شده که با توجه به سه امتیاز کسب شده اسکواش‌بازان به آنان ۶ میلیون پرداخت می‌شود. به ۲ مربی با امتیاز یک و سه دهم، سه میلیون اختصاص می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲ دوره کارگاه آشنایی با پدل را با حضور داور بین المللی و یک مدرس در سیستان و بلوچستان و خوزستان برگزار می‌کنیم.

سلیمانی یادآور شد: برای حضور در مسابقات برون مرزی مشکل بزرگ تامین اعتبار را داریم. همچنین مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و  قهرمانی تیمی جوانان آسیا قرار بود امسال برگزار شود که در ۲۰۲۱ برپا خواهد شد و تاریخ دقیق آن مشخص نیست.  منتظر تقویم جهانی هستیم. علاوه بر آن ما برای میزبانی مسابقات مسترز آسیا در بخش زنان و مردان در شهریور ۱۴۰۰ دوباره اعلام آمادگی کردیم.

برچسب‌ها مسعود سلیمانی اختصاصی ایرنا فدراسیون اسکواش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسعود سلیمانی اختصاصی ایرنا فدراسیون اسکواش مسعود سلیمانی اختصاصی ایرنا فدراسیون اسکواش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ طلایی پوشان در شهرآورد هفتاد و چهارم اصفهان در ورزشگاه نقش جهان و دیداری معوقه از هفته هفدهم میزبان ذوب آهن دیگر تیم همشهری بودند که در پایان با تک گل شهریار مغانلو از که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید توانست پیروز شوند و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنند.
سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد. ذوب آهنی‌ها هم با این شکست با همان ۳۰ امتیاز قبلی در جایگاه هشتم باقی ماند.
دیدار‌های هفته بیست چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران درحالی از فردا آغاز خواهد شد که تیم‌های ذوب آهن و سپاهان باید روز یکشنبه ۲ اردیبهشت به ترتیب به مصاف آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی بروند. دیدار‌های که ذوبی‌ها میزبان و سپاهان‌ها میهمان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • تیم ملی اسکواش یک سال بدون اردو!
  • حریفان نام‌آشنایی در آسیا دارم
  • تیم ملی اسکواش یکسال بدون اردو!