Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین نداف‌مقدم مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در رابطه با فعالیت شرکت، اظهار کرد: این شرکت در زمینه تولید و طراحی نرم‌افزار فعالیت‌ می‌کند تا جایی که‌ توانسته سامانه آنلاین غذا را در استان خراسان جنوبی راه‌اندازی کند.

وی افزود: این شرکت دانش‌بنیان در جهت رشد اقتصادی بر آن شد تا از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در این زمینه الگو برداری کند و مطابق با فرهنگ کشور آن را بومی‌سازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه بر بستر وب و اپلیکیشن موبایل فعالیت خود از سال 90 آغاز کرده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: تمام مراحل طراحی و راه‌اندازی نرم‌افزار توسط خود شرکت انجام شده است و این امرمهم باعث شده که محصول تولیدی ما دانش‌بنیان شناخته شود. همچنین در نظر داریم که قابلیت‌های هوش مصنوعی در این سامانه پیاده‌سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروزه فعالان بازار در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته برای توسعه فعالیت‌های خود از فناوری هوش مصنوعی الگو می‌گیرند و ایران نیز از این قافله عقب نمانده است؛ چرا که آینده صنعت کشور با هوش مصنوعی تکمیل می‌شود. ما طی چند سال گذشته تنها تحلیل دیتا را جمع‌آوری می‌کردیم و فعالیت خاصی روی این دیتاها انجام نمی‌دادیم اما امروزه از این داده‌ها می‌توان برای توسعه اقتصادی کشور و تجارت الکترونیک استفاده کرد.

انتهای پیام/

169 / 336 سامانه آنلاین غذا نرم افزار نرم افزار تولید نرم افزار هوش مصنوعی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سامانه آنلاین غذا نرم افزار نرم افزار تولید نرم افزار هوش مصنوعی دانش بنیان هوش مصنوعی نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر

امام جمعه بوشهر حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان را مورد تأکید قرار داد و گفت: حمایت از حرکت‌های حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان یکی از راهکاری مهم توسعه و پیشرفت جامعه محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با مسئولان صندوق پژوهش و فناوری استان بوشهر با استناد به آیات قرآن کریم و روایت ائمه طهارت علیه‌السلام در مورد جایگاه کسانی که به علم و فناوری مجهز هستند نسبت به دیگر افراد، اظهار داشت: تنها راه پیشرفت و توسعه جامعه حرکت و فعالیت دانشی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشرفت بدون توجه به علوم دانش‌بنیان را غیرممکن دانست و بیان کرد: علم منشا تمام خیرات و پیشرفت است که در این راستا تولیدات محصول دانش‌بنیان و فناوری یک اصل مهم و اساسی محسوب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت در عرصه امور دانش‌بنیان در بوشهر به‌عنوان فرهنگ تبدیل شده است تصریح کرد: جوانان بوشهری به اهمیت تولید محصولات دانش‌بنیان پی برده‌اند و این حرکت‌ها را انجام می‌دهند.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه حرکت‌های دانش‌بنیان، عریض و دارای افق‌های طولانی است گفت: در افق‌های طولانی باید اولویت‌ها حفظ شود و برنامه‌های مورد نیاز جامعه و حرکت‌های دانش‌بنیان در سال‌های مختلف تدوین و عملیاتی شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه تولید محصولات بر اساس فناوری‌های نوین افزود: پرتو درمانی و سامانه‌های پرتودهی در زمینه افزایش تولید محصولات کشاورزی استان بوشهر یکی از نیازهای اساسی است که در راستای امنیت تغذیه باید در دستور کار حرکت‌های دانش‌بنیان قرار بگیرد.

صفایی بوشهری انتخاب ایده در عرصه فناوری‌های نوین و حرکت‌های دانش‌بنیان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: عرض حرکت‌های دانش‌بنیان خیلی وسیع است و می‌توان در حرکت‌های دانش‌بنیان در یک زمان مشخص هزاران فضای دانش‌بنیان ترسیم کرد و از موازی کاری در تولید محصول توسط شرکت‌های فناور باید رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حرکت‌های حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر از ظرفیت‌های مهمی در تولید محصولات دانش‌بنیان برخوردار است که باید از این توانمندی‌ها استفاده شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، حمایت معنوی و مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانست و اضافه کرد: جوانان استان بوشهر در عرصه تولید محصولات دانش‌بنیان خوش درخشیده‌اند که لازم است از محصولات تولیدی و فناوری آنان حمایت همه جانبه شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارائه پروپوزال به فراخوان طراحی سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان
  • فعالیت دانش‌بنیان در استان بوشهر به‌ یک فرهنگ تبدیل شده است
  • ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر
  • افزایش صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار
  • افزایش صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار در سال گذشته
  • صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار افزایش یافت
  • صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار افزیش یافت
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»
  • طراحی شبیه‌ساز آموزش پزشکی با قابلیت ویزیت مجازی بیماران
  • «علم و فناوری» کلیدواژه مهم رهبری در سال ۱۴۰۲/ از پیشرفت‌های ایران در نانو و زیست فناوری تا حمایت از دانش‌بنیان‌ها