Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس کلیپرز بازی چهارم برابر دنور ناگتس را برد تا در سری 3-1 جلو بیفتد.

یلس آنجلس کلیپرز با به رخ کشیدن توانایی های دفاعی خود در مسابقه چهارم برابر دنور ناگتس به پیروزی رسید تا تنها یک برد دیگر با فینال کنفرانس غرب فاصله داشته باشد.

بازی های قبلی این سری:

لس آنجلس کلیپرز 120-97 دنور ناگتس؛ بدون دغدغه با کوای لنارد لس آنجلس کلیپرز 101-110 دنور ناگتس / ناگتس خیلی زود در گلوی کلیپرز گیر کرد! دنور ناگتس 107-113 لس آنجلس کلیپرز / دفاع سرسختانه کلیپرز در کوارتر چهارم برای دومین پیروزی در سری!

ساعتی پیش و در پایان بازی چهارم سری نیمه نهایی کنفرانس غرب NBA، لس آنجلس کلیپرز با نتیجه 96-85 برابر دنور ناگتس به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب حالا سری 3-1 به نفع کلیپرز است و حالا شاگردان داک ریورز تنها یک گام دیگر با رسیدن به فیال کنفراانس غرب فاصله دارند. کوای لنارد در این دیدار مهمترین بازیکن تیمش بود و تنها یک اسیست با ثبت اولین ترپیل دابل خود در مرحله پلی آف NBA فاصله داشت. کوای در این دیدار 30 امتیاز، 11 ریباند، 9 اسیست، 4 توپ ربایی و 2 بلاک شات داشت. لنارد حالا در 6 بازی پلی آف امسال حداقل 30 امتیاز کسب کرده است. مانترزل هرل که مطابق معمول کار را از نیمکت آغاز کرده بود در این مسابقه با 15 امتیاز دومین بازیکن موثر تیمش بود.

به گزارش طرفداری، لس آنجلس کلیپرز که در کوارتر دوم اختلافی 18 امتیازی با حریف ایجاد کرده بود، در کوارتر سوم شاهد بازگشت دنور ناگتس و برابر شدن نتیجه بود. پس از آن، کلیپرز با یک ران 21-5 به دنور پاسخ داد و برتری را تا پایان حفظ کرد. یاران پال جرج که در این مسابقه 10 امتیاز آورد، در کارهای دفاعی به خوبی ظاهر شدند و اجازه ندادند بازیکنان حریف برای کسب امتیاز کار راحتی داشته باشند. در ترکیب ناگتس نیکولا یوکیچ با 26 امتیاز و 11 ریباند بهترین بازیکن بود. جمال مری که جرج مامور مهارش بود در این مسابقه 6 از 15 شوت زد و 18 امتیاز آورد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع دنور ناگتس 12 28 23 22 85 لس آنجلس کلیپرز 26 22 25 23 96 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور دنور ناگتس

39.7%

33.3%

84.6%

38 19 5 4 14 لس آنجلس کلیپرز 41.8%

28.6%

73.3% 41 19 5 7 9 روند بازی

بهترین بازیکنان دو تیم

خلاصه بازی  به زودی ... بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

مسابقه ای که جردن کفش بازیکن دیگری را پوشید

بسکتبال NBA | قطع همکاری بیلی داناوان و اوکلاهاما سیتی تاندر پس از 5 سال

بسکتبال NBA | تیم های دفاعی فصل 2019/20 لیگ NBA مشخص شدند

بوستون سلتیکس 122-125 تورنتو رپترز / شمالی‌ها در وقت اضافه دوم سری را به بازی هفتم کشاندند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس کلیپرز دنور ناگتس تنها یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی

الشمال در جستجوی پیروزی مقابل الاهلی است

طرفداری | پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال، از عزم راسخ تیمش برای کسب پیروزی در مقابل الاهلی در چارچوب هفته نوزدهم لیگ قطر خبر داد.

اسبقی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت:

ما منتظر یک تقابل قدرتمند مقابل تیمی خوب هستیم. الاهلی بازیکنان باکیفیتی دارد، اما این مانع از تلاش ما برای پیروزی و صعود در جدول نخواهد شد. هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است.

وی با اشاره به تعطیلات اخیر لیگ به دلیل وقفه بین‌المللی گفت:

ما در این تعطیلات کوتاه، تمرینات خود را از سر گرفتیم و تلاش کردیم تا اشتباهاتمان را اصلاح کنیم. بازیکنان الشمال برای بازی بعدی آماده هستند و با اعتماد به نفس و اشتیاق زیادی برای کسب پیروزی به میدان خواهند رفت.

احمد الدر، بازیکن الشمال نیز در این نشست خبری گفت:

این بازی برای ما در مسیر لیگ بسیار حائز اهمیت است و مشتاقانه منتظر رسیدن به هدف خود، که همانا کسب سه امتیاز است، هستیم.

وی ادامه داد:

با احترام به الاهلی، که یکی از بهترین تیم‌های لیگ در این فصل است، ما فقط به پیروزی فکر می‌کنیم. تمرکز ما همیشه روی خودمان است و آماده‌سازی خوبی برای این بازی داشته‌ایم. ما آماده اجرای دستورات و برنامه مربی در زمین مسابقه هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • پیروزی شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • دو پیروزی ارزشمند دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • بسکتبال NBA | تعقیب و گریز پرهیجان در کنفرانس غرب
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • توافق اولیه اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی
  • بسکتبال NBA | کامبک تاریخی در آتلانتا؛ درجا زدن سانز و کلیپرز دلیل دارد!
  • شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها