Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ پس از جدایی از نساجی مازندران، هنوز تیم فصل آینده خود را انتخاب نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا حقیقی به واسطه تجربیاتی که در سطح ملی، رقابت های باشگاهی اروپا و همینطور لیگ ایران به دست آورده و نیم فصل خوبی که با نساجی مازندران سپری کرد و مشکلات این تیم در چارچوب دروازه را حل کرد، در ۳۲ سالگی یکی از بازیکنان جذاب فصل نقل و انتقالات به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه‌بان بلند قامت البته تاکنون مذاکراتی با چند تیم لیگ برتری داشته که به سرانجام نرسیده و مهم‌ترینشان مذاکره‌ای بود که با مدیران استقلال در هتل آزادی برگزار کرد؛این جلسه پرسروصدا دور از چشم خبرنگاران برگزار شد و درحالیکه همه چیز مطابق نظر حقیقی پیش رفته بود اما او در نهایت از این توافق احتمالی پشیمان شد.

علیرضا حقیقی گلر سابق پرسپولیس در هتل آزادی جلسه مفصلی هم با رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم داشت و حتی کار به پیشنهاد مالی کشید که در نهایت حقیقی به خطیبی گفت احتیاج به زمان بیشتری برای فکر کردن دارد.

این دروازه بان همچنین پیشنهاداتی از لیگ سوئد دریافت کرده ولی به دلیل شانسی که برای خود جهت بازگشت به تیم ملی متصور است، نمی‌خواهد دوباره از فضای فوتبال ایران فاصله بگیرد و به احتمال زیاد یکی از پیشنهادهای لیگ برتری خود را قبول خواهد کرد.

علیرضا حقیقی که این روزها به صورت انفرادی تمریناتش را در تهران دنبال می کند، روز گذشته به همراه اشپیتیم آرفی به مجموعه ورزشی انقلاب رفته بود و در شرایطی به صورت اتفاقی با امیرقلعه‌نویی مواجه شد، که روز قبلش برای پیوستن به گل گهرسیرجان مذاکراتی جدی را با این سرمربی انجام داده بود.

در حال حاضر از گل گهرسیرجان و فولادخوزستان به عنوان دو مقصد احتمالی حقیقی برای لیگ بیستم نام‌برده می‌شود، ولی با توجه به جدایی شهاب گردان از جمع قرمزپوشان خوزستانی و رابطه خوبی که حقیقی با جواد نکونام دارد و همینطور حضور این تیم در بازی های لیگ قهرمانان آسیای فصل پیش رو، شاید پیشنهاد سعید آذری حالا اولویت بیشتری برای او گرفته باشد.

پس از حضور حامد لک در پرسپولیس و پیوستن رشید مظاهری به استقلال که دو خرید پر سر و صدای روزهای اخیر فوتبال ایران لقب گرفته اند، حالا یکی دیگر از مهره‌های جذاب لیگ دروازه بان سابق تیم ملی ایران خواهد بود.دروازه‌بانی که دیروز در مجموعه انقلاب مدام باید پاسخ فوتبالدوستان حاضر در مجموعه انقلاب را می‌داد که مقصدش کجاست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی مازندران نساجی مازندران علیرضا حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!