Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:31:20 GMT

۴ هزار ماسک با همکاری بنیاد علوی در مدارس لنده توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۴۵۶۰

۴ هزار ماسک با همکاری بنیاد علوی در مدارس لنده توزیع شد

مراد مراد پور روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این تعداد ماسک با همکاری کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده تولید شد.

وی بیان کرد: این گروه های جهادی در شرایط کنونی ویروس کرونا در راستای منویات مقام معظم رهبری به طور شبانه روزی و با حمایت‌های خوب مسوولان در حال خدمت هستند.

مرادپور تصریح کرد: اعضای فعال در این کانون در راستای عملیاتی نمودن منویات مقام معظم رهبری در رزمایش بزرگ مواسات و کمک های مومنانه تاکنون خدمات خوبی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  کانون جوانان انقلابی در دهه اول محرم نیز بیش از ۲ هزار ماسک را در میان هیات های عزاداری در سطح شهر و روستاهای شهرستان لنده توزیع کردند.

بیش از چهارهزارو ۳۰۰ دانش آموز در پایه های تحصیلی مختلف در شهرستان لنده مشغول تحصیل هستند.

در شهریور ۹۷ با حضور محمد سعیدی‌کیا، رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان لنده به عنوان دومین منطقه پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان کشور انتخاب شد.

بر اساس تفاهم نامه منعقد شده طرح‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده در ۱۲۷ شاخص در حال اجراست.

شهرستان کوهپایه ای، گرمسیری و قدیمی لنده به مرکزیت شهر لنده از شهرستان های هشت گانه کهگیلویه وبویراحمد دارای جمعیتی افزون بر ۲۳ هزار نفر در فاصله حدود ۲۷۰ کیلومتری یاسوج مرکز این استان واقع شده است.

شهرستان لنده با پنج هزارو ۵۶۰ خانوار، ۱۰۶ روستا و ۴۱ درصد جمعیت روستایی و ۵۹ درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان های محروم کشور به شمار می رود

برچسب‌ها ماسک مدارس بنیاد علوی لنده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک مدارس بنیاد علوی لنده ماسک مدارس بنیاد علوی لنده اخبار کنکور شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،در پی انتشار نامه‌ای از یکی از شهرستان های استان در فضای مجازی با موضوع عدم توزیع شیر در مدارس تا اطلاع ثانوی رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در یکی از شهرستان ها نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا بررسی های لازم توسط مسئولین بهداشت صورت پذیرد.

بهنام اسماعیلی گفت: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری و بررسی می‌شود. بعد از انجام آزمایشات مربوطه و اطمینان از سلامت محصول شیر توزیع می‌شود.

وی افزود: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز در فرایند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی میکنند.

اسماعیلی گفت: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و این مورد جزئی در شهرستان فارسان بوده که از امروز توزیع شیر در این شهرستان نیز به طور معمول ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تا کنون هیچ گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب میباشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898194

دیگر خبرها

  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری