Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین میرزاپور در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در مرحله انتخابات که دوم اسفند ماه سال گذشته برگزار شد دو نفر از نامزدهای انتخاباتی رای لازم را کسب نکردند، گفت: این ۲ نامزد چون ۲۰ درصد رای را کسب نکردند در دوره دوم هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مشکلی در خصوص روند برگزاری انتخابات در دو شهرستان زنجان و طارم وجود ندارد و امنیت لازم در این زمینه برقرار است، اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای داشتن انتخاباتی سالم در استان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای نگهبان استان زنجان، با بیان اینکه ۳۱۹ شعبه اخذ رای برای دو شهرستان زنجان و طارم پیش بینی شده است، گفت: ۲۶۵ شعبه اخذ رای برای زنجان و ۵۴ شعبه اخذ رای برای طارم پیش بینی شده است.

میرزاپور تاکید کرد: بیش از هزار نفر از اعضای شورای نگهبان در روند برگزاری انتخابات امسال مشارکت دارند و آموزش حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس شورای نگهبان استان زنجان یادآور شد: از مردم ولایی استان دعوت می‌شود رای خود را به دقایق آخر موکول نکنند و مدت زمان رای از ساعت هشت صبح روز جمعه تا ۱۸ عصر است.

میرز ا پور گفت: از مردم هر دو شهرستان زنجان و طارم درخواست می‌شود سلامت انتخابات را مد نظر قرار دهند و در صورت مشاهده نقض قانون انتخابات به شورای نگهبان اطلاع بدهند .

کد خبر 5020364

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس مراسم عزاداری آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شهرکرد ماه محرم شیوع کرونا شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: طرح «استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

کد خبر 6086430 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان