Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@15:55:05 GMT

پیوس: ترابی و علیپور در پرسپولیس معروف شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۵۱۴۴

درباره ارزیابی‌اش از عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: ابتدا باید به بازیکنانی که از تیم پرسپولیس جدا شدند حق بدهیم، زیرا باشگاه نمی توانست پولی که آنها می خواستند پرداخت کند. این نفرات هم 4-3 سال دیگر می‌توانند در اوج باشند. امثال ترابی و علیپور ارادت خود را به پیراهن پرسپولیس نشان داده و کارهایی که می‌توانستند برای این تیم انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در کل ترابی و علیپور عملکرد خوبی در این تیم داشتند، هر چند در پرسپولیس معروف شدند اما دین‌شان را هم به این تیم ادا کردند. نفراتی که به تازگی جذب شده‌اند جوان و با انگیزه هستند. نکته مهم‌تر این است که آنها پیراهن پرسپولیس را دوست دارند و در تیم‌های قبلی‌شان هم تک‌ستاره بوده و مهره‌های خوبی محسوب می‌شدند.

مهاجم اسبق پرسپولیس تأکید کرد: درباره آرمان رمضانی و عیسی آل کثیر که دو مهاجم جدید پرسپولیس هستند باید بگویم آنها با تجربه و گلزن هستند. این طور بازیکنان به درد پرسپولیس می‌خورند زیرا در تیم‌های قبلی خود هم آمادگی مناسبی داشته و کیفیت بالایی را نشان دادند. علی شجاعی هم به عنوان وینگر چپ و راست توانایی بالایی دارد.

پیوس تصریح کرد: بازی رمضانی را خیلی دوست دارم، زیرا روی زمین و هوا مسلط است و گل‌های خوبی می‌زند. آل کثیر هم با وجود بازی برای صنعت نفت جزو بازیکنانی بود که در رتبه های بالای جدول گلزنان قرار گرفت و وقتی از تیمی در این سطح به قهرمان لیگ برتر می‌آید، می‌تواند در طول بازی فرصت‌های بیشتری را به دست آورده و شانس بیشتری برای گل کردن موقعیت‌هایش داشته باشد.

وی ادامه داد: این سه بازیکن به شرط مغرور نشدن می‌توانند به نفراتی شش دانگ برای پرسپولیس تبدیل شوند اما نباید فکر کنند خبری است و حضورشان از همین حالا در ترکیب ثابت تیم تضمین شده است بلکه باید آرام آرام خود را به کادر فنی ثابت کنند تا با حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس برای شاد کردن دل هواداران تلاش کنند.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد : از هر بحثی مهم‌تر با انگیزه بودن بازیکنان جدید پرسپولیس برای نشان دادن خودشان است. نفرات جوان و باتجربه‌ای کنار هم تشکیل شده اند. با وجود اینکه بازیکنان جدا شده برای پرسپولیس زحمت کشیدند اما انتظار دارم هواداران از بازیکنان جدید هم حمایت کنند و با صبوری شرایطی را به وجود آورند که پرسپولیس با این نفرات قهرمانی پنجم را هم به دست آورد.

پیوس درباره دلخوری هواداران از مدیریت باشگاه پرسپولیس پس از جدایی ترابی و علیپور گفت: من از جزئیات قرارداد آنها خبر ندارم، فقط می‌دانم قرارداد علیپور تمام شده بود و وی برای باقی ماندن در این تیم یا جدایی اختیار کامل داشت. باشگاه هم باید نسبت به شرایط مالی خودش و وضعیت اقتصادی که در کشور ایجاد شده است تصمیم بگیرد. پرسپولیس توانایی ندارد پول‌های آن چنانی به این بچه‌ها بدهد و باید مبلغ قرارداد بازیکنان را مدیریت کند.

وی افزود: اگر قرار باشد یک بازیکن پول بیشتری بگیرد و به یک بازیکن پول کمتری بدهیم شرایط برای پرسپولیس سخت می‌شود. سال 64 که به این تیم آمدم علی پروین همان گونه که به من 20 هزار تومان پرداخت کرد، به محمد پنجعلی، بهروز سلطانی و محمد مایلی‌کهن که از بزرگان و باتجربه‌های تیم بودند این مبلغ را پرداخت کرد تا در تیم توازن ایجاد شود. به نظر من این کار خیلی خوب است و مدیران باشگاه باید به شکلی رفتار کنند که قیمت بازیکنان بالا و پایین نباشد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس ادامه داد: علی علیپور خواهان جدایی بود و باشگاه هم باید به وی اجازه جدایی می داد. علی هم تا جایی که می‌توانست برای پرسپولیس زحمت کشید و بازیکن با تعصبی بود. به نظر من علیپور باید با باشگاه و هواداران روراست باشد و بگوید به پول پیشنهاد خارجی‌ام نیاز دارم. واقعا هم به همین شکل است و علیپور نیاز دارد پول خوبی از یک باشگاه خارجی بگیرد. هواداران و باشگاه هم کاری به وی نداشته باشند زیرا بازیکن عاقلی است و می‌تواند بهترین تصمیم را بگیرد.

پیوس در باره برخی گلایه‌های یحیی گل محمدی نسبت به عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات توضیح داد: نمی‌دانم یحیی چه نفراتی را مدنظر داشته است، یک مربی باید نسبت به نقاط ضعف و قوت خود درباره جذب بازیکن تصمیم بگیرد که حتماً گل محمدی هم این کار را انجام داده است زیرا مربی خوب و بادانشی است. به نظر من در پست‌هایی که پرسپولیس ضعف داشت بازیکن گرفت و نفرات جدید هم خوب هستند. وی در تمرینات با این نفرات کار می‌کند و ضعف و قوت آنها را پیدا خواهد کرد.

وی افزود: پرسپولیس باید از هفته دیگر در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. تیم ما در آسیا کمبود جام دارد و باید در این رقابت‌ها هم حرف برای گفتن داشته باشیم. امیدوارم گل محمدی در این مسابقات هم نتایج خوبی بگیرد و از حیثیت فوتبال ایران و پرسپولیس دفاع کند. با این وجود باید باشگاه خواسته‌های وی را محقق کند. در کل تعامل بین یحیی و مدیران باشگاه پرسپولیس سبب کم شدن حرف و حدیث‌ها خواهد شد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به لزوم پرورش استعدادها در این باشگاه گفت: پرسپولیس باید ساختار تیم‌های پایه را درست کند، اگر این تیم آکادمی و مدارس فوتبال خوبی داشته باشد و بازیکنان خوبی را از طریق تیم‌های پایه پرورش بدهد، در سال‌های آینده نیاز به جذب بازیکنان میلیاردی از سایر تیم‌ها ندارد و با مبالغ خیلی کمتری بازیکنان خوبی را از داخل مجموعه خودش در اختیار خواهد گرفت.

پیوس در باره برنامه‌های خود برای حضور قدرتمندانه تیم چوکا تالش در مسابقات لیگ دسته اول گفت: چوکا با تلاش بازیکنان و کادر فنی‌اش پس از سال‌ها توانست به لیگ یک صعود کند. قراردادم با این باشگاه تمام شده و هنوز قرارداد جدیدی نبسته‌ام. در روزهای آینده درباره ادامه همکاری با این تیم تصمیم می‌گیرم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس ترابی علیپور پرسپولیس فوتبال پرسپولیس لیگ برتر علیپور ترابی ترابی و علیپور برای پرسپولیس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر سمت چپ این تیم بود. وحید امیری در خیلی از بازی‌ها مصدوم بود و نمی‌توانست در ترکیب تیمش به میدان برود. علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی تیمش کار می‌کرد و جلوتر از او مهدی ترابی نه چندان آماده قرار می‌گرفت. ترابی بازیکنی نبود که بتواند خیلی در کار‌های دفاعی به تیمش کمک کند. نعمتی هم بار‌ها اشتباه داشت که نمونه اش پنالتی دقایق پایانی در دربی رفت بود و پرسپولیس را از کسب یک ۳ امتیاز شیرین محروم کرد.

در نیم فصل دوم پرسپولیس با جذب عبدالکریم حسن و اورونوف سمت چپ خط را تقویت کرد. دو ستاره خارجی پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای در ترکیب این تیم داشتند و حالا پاشنه آشیل قرمز‌ها تبدیل به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است. با حضور این دو بازیکن خیال پرسپولیسی‌ها از سمت چپ کاملا راحت شده و در کنار آن رفتن ترابی به سمت راست باعث شده تا سمت راست این تیم هم کارایی بیشتری داشته باشد. زوج اسماعیلی فر و ترابی عملکرد بسیار خوبی داشتند و حالا کناره‌های پرسپولیس تبدیل به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است. خرید‌های باکیفیت پرسپولیس در نیم فصل دوم حسابی به کار این تیم آمده و باعث شده تا سرخ پوشان باز هم مدعی جدی قهرمانی باشند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!