Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، با آمدن کومان لوئیس سوارس در لیست فروشی‌های بارسلونا قرار گرفت. سوارس که به همراه مسی، تعداد قابل توجهی از گل‌ها بارسلونا را به ثمر رسانده از این تیم خواهد رفت و به احتمال فراوان ستاره لیون جانشین او خواهد شد.

ممفیس دپای، طبق گزارش اسکای در روز گذشته با بارسلونا به توافق شخصی رسیده و در آستانه انتقال به نیوکمپ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مقایسه این 2 نفرسوژه رسانه‌ها شده و همه بارسایی‌ها در این خصوص صحبت می‌کنند که آیا ممفیس دپای می‌تواند جانشین خوبی برای لوئیس سوارس باشد؟

اسپورت 360 طرحی جالب از مقایسه ممفیس دپای و لوئیس سوارس منتشر کرده و آمار فصل گذشته آنها را مقایسه کرده است.

به گزارش فارس، البته به دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ لوشامپیونه فرانسه تعطیل شد و بازی‌های پایانی فصل برگزار نشد!

لوئیس سوارس در فصل گذشته 37 بازی برای بارسلونا انجام داد که توانست آمار 21 گل و 10 پاس گل را به ثبت رساند اما ممفیس دپای در 20 بازی برای لیون در لیگ فرانسه به میدان رفت. او 15 گل و 2 پاس گل را به ثبت رساند.

البته ممفیس دپای، یکی از مهره‌های اصلی رودی گارسیا در رسیدن لیون به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

کومان با ممفیس در تیم ملی هلند کار کرده و می‌خواهد از او در خط حمله در کنار گزینه‌های دیگر به مانند گریژمان، کوتینیو و دمبله استفاده کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سوارس ممفیس دپای دپای کومان مسی بارسلونا لوئیس سوارس ممفیس دپای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد آرائوخو در بارسلونا در طول این فصل بارها مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. بایرن مونیخ در ماه ژانویه علاقه زیادی به جذب او نشان داد و حالا صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده است.

آرائوخو پس از اخراج در شب شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که به حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه کاتالان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، آماده فروش او در تابستان است.

اگرچه ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست، اما در خبر جدیدی از نشریه اسپورت به‌نظر می‌رسد مدافع اروگوئه‌ای آماده است تا در تابستان بارسا را ترک کند، مشروط بر اینکه باشگاه با خروج او کاملاً موافق باشد.

در هفته گذشته اعلام شد که آرائوخو و بارسا در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی هستند اما حالا ممکن است تمام مذاکرات تا تابستان و پنجره نقل و انتقالات متوقف شوند و مدافع جوان به ترک بارسا نزدیک‌تر شود.

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!