Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@21:41:37 GMT

ارزش روز سهام عدالت پنج شنبه ۲۰ شهریور ۹۹ چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۵۲۴۳

ارزش روز سهام عدالت پنج شنبه ۲۰ شهریور ۹۹ چقدر است؟

در پایان بازار معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سهام عدالت ۵۳۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۵۵ هزار تومان رسید و با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۹ میلیون و ۲۲ هزار تومان و ارزش ۳۰ درصد سهام عدالت قابل فروش هم به ۴.۵ میلیون تومان رسید.

درباره برگه‌های سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز ارزش آن به حدود ۳۰ میلیون تومان رسید که ۶۰ درصد آن معادل ۱۸ میلیون و ۳۰ درصد آن معادل ۹ میلیون تومان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: سهام عدالت میلیون تومان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان

ترامپ با مهلتی برای ارسال وثیقه بیش از ۵۰۰ میلیون دلاری در دعوای کلاهبرداری در نیویورک روبرو بود، اما دادگاه استیناف ایالتی با کاهش این مبلغ به ۱۷۵ میلیون دلار، به کمک او آمد. ترامپ می‌گوید این مبلغ را پوشش خواهد داد. همزمان، «گروه رسانه و فناوری ترامپ» که شرکت شبکه اجتماعی او است، یک فرآیند ادغام ۲۹ ماهه را به پایان رساند و اکنون سهامی به ارزش میلیارد‌ها دلار روی کاغذ، رسما متعلق به ترامپ است.

به گزارش ایسنا، در مجموع، دارایی خالص ترامپ، بیش از چهار میلیارد دلار افزایش یافت. این به معنای آن است که برای اولین بار، ترامپ با ثروتی معادل ۶.۵ میلیارد دلار، به جمع ۵۰۰ ثروتمند برتر جهان در فهرست میلیاردر‌های بلومبرگ پیوست.

اریک ترامپ، معاون اجرایی سازمان ترامپ در بیانیه‌ای گفت: ما شرکت بزرگی داریم و بی نهایت، مفتخریم.

ترامپ ۷۷ ساله، تمام عمرش ثروتمند بوده است. اما ثروت او که قبلا به ۳.۱ میلیارد دلار می‌رسید، عمدتا شامل املاک و مستغلات است که مشخص شد ارزش آن‌ها و شرکتش به مدت بیش از یک دهه، میلیارد‌ها دلار در سال افزایش یافته است تا شرایط بهتری در زمینه وام‌ها داشته باشند.

اما ثروت غیر نقدی او قبل از مهلت روز دوشنبه برای پرداخت ۴۵۴ میلیون دلار وثیقه یا ارسال اوراق ضمانت برای ۱۲۰ درصد از حکم قاضی در حالی که او درخواست تجدید نظر می‌کند، یک بحران مالی بالقوه ایجاد کرده بود. لتیشیا جیمز، دادستان کل نیویورک، اعلام کرده بود در صورت عدم عمل به این حکم توسط ترامپ، آماده است تا دارایی‌های او را مصادره کند.

ترامپ متعهد شد که به سرعت پول نقد یا اوراق ضمانت را برای پوشش مبلغ کاهش یافته، ارسال کند. در حال حاضر، او نمی‌تواند درآمد حاصل از ادغام شرکت ترامپ مدیا با شرکت دیجیتال ورلد را دریافت کند، زیرا سهام او به مدت تقریبا شش ماه، بلوکه شده است.

سهام شرکت دیجیتال ورلد در معاملات روز دوشنبه، در ۴۹.۹۵ دلار بسته شد که حدود ۱۸۵ درصد از ابتدای سال افزایش نشان می‌دهد. به این ترتیب، ارزش ۵۸ درصد از سهام ترامپ در این شرکت، به ۳.۹ میلیارد دلار می‌رسد.

تکمیل ادغام این دو شرکت که بر موانعی از جمله تحقیق و توافق با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و شکایت‌های لحظه آخری مدیران و سرمایه گذاران چیره شد، به معنای آن است که این سهام، اکنون در محاسبه بلومبرگ از ارزش خالص ترامپ لحاظ شده است. پیش از این، طبق آخرین فرم افشای مالی ترامپ، سهام او تنها ۲۲.۵ میلیون دلار ارزش داشت.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شاخص ثروت بلومبرگ که ثروت ترامپ را از سال ۲۰۱۵ محاسبه کرده است، نشان می‌دهد ثروت اصلاح شده او که مشغول مبارزات انتخاباتی برای بازگشت به کاخ سفید است، ارزشی برابر با ثروت جو ریکتس، گوردون گتی و تونی جیمز دارد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / بورس تهران روی مدار تعادل قرار گرفت؟
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • بازار ۲.۵ میلیارد دلاری تجهیزات پزشکی کشور/ سهم ۶۰ درصدی واردات
  • ۹۵ درصد اراضی کشاورزی تا شهریور ۱۴۰۳ رفع تداخل می شوند
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو