Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:33:15 GMT

کامیون حامل ۷۰تخته فرش دستباف در گمرک شهید رجایی توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۵۵۱۴

کامیون حامل ۷۰تخته فرش دستباف در گمرک شهید رجایی توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جعفری پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک شهید رجایی با انجام کار گسترده اطلاعاتی یک باند قاچاق را که در قالب کالاهای گمرکی با جاسازی در کانتینر و اقلام صادراتی اقدام به قاچاق فرش های دستباف ایرانی می کردند را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه مأموران با بهره گیری از شیوه های پلیسی و تعقیب و مراقبت های لازم به یک دستگاه کامیون تریلی در محوطه گمرک شهید رجایی بندرعباس مشکوک شدند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: کامیون مورد نظر با همکاری گمرک فک پلمپ و در بازرسی از این کامیون ۷۰ تخته فرش دستباف که بطرز بسیار ماهرانه در قسمت های مختلف کانتینر جاساز شده بود کشف و یک متهم نیز تا کنون در این زمینه دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اذعان داشت: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله را از طریق گمرک شهید رجایی بندرعباس به مقصد کشورهای حاشیه خلیج فارس انتقال دهند که با هوشیاری و تلاش پلیس استان در انتقال این محموله ناکام ماندند

کد خبر 5020463

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا جعفری نیروی انتظامی هرمزگان بندر شهید رجایی محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس مراسم عزاداری آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شهرکرد ماه محرم شیوع کرونا گمرک شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی حامل بار یک تن موادمخدر شیشه

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده کل انتظامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در پایتخت کشف شده است.

او  گفت: یک تریلی حامل محموله هزار و ۱۱۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه توقیف شده است؛ این محموله بزرگترین محموله شیشه است که کشف شده و مقصدش تهران بوده است.

محمدیان بیام کرد: این محموله حدود ۲۴ تن سنگ معدنی بود که موادمخدر شیشه در آن جاساز شده بود و با کار اطلاعاتی ۳ الی ۴ ماهه ماموران پلیس توانستند این محموله را کشف کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این محموله ۳ متهم اصلی دارد، تأکید کرد: اگر این محموله کشف نمی‌شد می‌توانست باعث نابودی هزاران جوان شود.

او با بیان اینکه کشفیات موادمخدر ۲۰ درصد افزایش داشته است، گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر خرده فروش از ابتدای سال تا کنون دستگیر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • توقیف تریلی حامل بار یک تن موادمخدر شیشه
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • توقیف محموله اسرائیلی در مرز بازرگان
  • توقیف محموله ترانزیتی رژیم صهیونیستی در گمرک
  • توقیف محموله کود رژیم صهیونیستی توسط گمرک
  • توقیف محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط گمرک ایران
  • توقیف محموله ترانزیتی رژیم صهیونیستی توسط گمرک
  • توقیف یک محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط ماموران گمرک ایران
  • توقیف محموله کود شیمیایی ترانزیتی رژیم صهیونیستی توسط گمرک