Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:24:35 GMT

تهاتر منابع برای محردمیت زدایی در مناطق کمتر برخوردار

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۵۵۵۴

تهاتر منابع برای محردمیت زدایی در مناطق کمتر برخوردار

به گزارش خبرنگار مهر، سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به اینکه تجربیات خوبی در اختیار قرارگاه خاتم قرار دارد، گفت: محرومیت زدایی در کشور متولی دارد و براساس برنامه ریزی بودجه به آنها تخصیص داده می‌شود.
وی با بیان اینکه مأموریت ذاتی این قرارگاه توسعه زیرساخت‌های کشور است اظهار داشت: اما با توجه به روحیه سپاه پاسداران اسلامی بخشی از درآمدهایمان را برای توسعه زیرساخت‌های روستاهای کمتر برخوردار اختصاص داده‌ایم و کارهای بزرگی را طی ۳۱ سال گذشته در حاشیه روستاها انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: می‌توانیم مدل‌هایی را برای تأمین منابع مالی و رسیدگی به وضعیت محرومیت شهرها و روستاهای مختلف داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا پیشنهاد داد با تأمین منابع مالی به روش تهاتر در شهرها، و از طریق منابعی که دولت نسبت به شهرها تعهد دارد با فرمول تهاتر منابع مالی در رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار جهش داشته باشیم.

کد خبر 5020428 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیاء سعید محمد محرومیت زدایی وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران سال تحصیلی جدید ویروس کرونا آغاز سال تحصیلی محرم 99 شهرداری تهران متروی تهران قوه قضاییه وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی بازگشایی مدارس ترافیک خط 10 مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جواد گوزلی در برنامه طبخ غذای‌های گونه آبزی و عرضه آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای عنصرود در بخش مرکزی اسکو، بر اهمیت مصرف غذا‌های دریایی و آبزیان در سبد غذایی مردم تاکید کرد و گفت: میزان سرانه مصرف غذا‌های دریایی در آذربایجان شرقی حدود ۸ کیلو گرم است که این میزان در کل کشور ۱۴ کیلوگرم بوده و از این نظراستان ما در رتبه‌های پایین مصرف قرار دارد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات لازم در جهت توسعه و ترویج مصرف غذا‌های گونه آبزی در استان خبر داد و افزود: در این راستا در هر ماه در یکی از روستا‌های کم برخوردار استان، برنامه طبخ و عرضه غذا‌های گونه آبزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و امروز نیز شاهد طبخ ۳۰۰ پرس ماهی آماده و توزیع آن در بین اهالی و دانش اموزان کم برخوردار روستای هدف گردشگری عنصرود در بخش مرکزی اسکو هستیم.

دیگر خبرها

  • ایران خواستار اشتراک دانش، فناوری و حمایت مالی کشور‌ها در بهبود حوزه‌های آبخیزداری مناطق خشک و نیمه‌خشک
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • عوامل محیط زیستی، دلیل ۲۵ درصد مرگ و میر‌ها