Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@14:50:48 GMT

رفتن علیپور و ترابی به پرسپولیس ضربه می‌زند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۵۵۵۷

رفتن علیپور و ترابی به پرسپولیس ضربه می‌زند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از میزان، محسن بنگر در رابطه با اینکه پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد یا خیر، اظهار داشت: مدیریت باید به فکر باشد که نیست البته کاری هم از دستش بر نمی آید. مدیران پرسپولیس باید بازیکنان را حفظ کنند و امیدوارم کسانی که اضافه شدند کمک کنند تا امسال و سال دیگر پرسپولیس بتواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در رابطه با این که رفتن علیپور و ترابی از پرسپولیس ضربه به این تیم می‌زند یا خیر، ادامه داد: ضربه که قطعاً خواهد خورد. همیشه بهترین گل‌های پرسپولیس را علیپور می‌زد، اما بازیکنان خوب همیشه پیشنهاد دارند، باشگاههای ایرانی هم اینگونه کار می‌کنند که هر وقت قرارداد بازیکن تمام شد به فکر میفتند.

بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با بازیکنانی که به تازگی به سرخپوشان اضافه شدند نیز گفت: به نظرم بازیکنانی که اضافه شدند ستاره های لیگ بودند، به خصوص علی شجاعی که می‌تواند پدیده لیگ امسال شود.

وی در رابطه با جدایی احتمالی گل محمدی بعد از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: مسئولان باشگاه و مدیرعامل نباید بگذارند این اتفاق بیفتد و از الان به فکر باشند، نه بعد از لیگ قهرمانان آسیا تازه ببینند که باید چه کنند، بازیکنان اصلی و یحیی گل‌محمدی باید بمانند اما من داخل باشگاه و تصمیم‌گیرنده نیستم.

بنگر در پایان در رابطه با برنامه های خود گفت: من پارسال از پارس جنوبی جم جدا شدم و مشغول کارهایم هستم و می‌خواهم کلاس مربیگری A را بگذرانم؛ بعد ببینم چه می‌شود.

351 / 351 محسن بنگر پرسپولیس مهدی ترابی علی علیپور لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محسن بنگر پرسپولیس مهدی ترابی علی علیپور لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درحالی از رئال شکست خورد که تا ضربات پنالتی تیم برتر میدان بود.

این دو تیم که در بازی رفت به تساوی 3-3 دست پیدا کرده بودند در بازی بازی برگشت به میزبانی ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. بازی در نیمه اول با گل رودریگو با برتری رئال تمام شد و سیتی به لطف گل کوین دی‌بروینه موفق شد بازی را در نیمه دوم به تساوی بکشد.

این بازی که با تساوی به وقت‌های اضافه رفته بود در اکثر دقایق شاهد برتری سیتی به عنوان میزبان در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت‌های خطرناک بود اما ضربات پنالتی به سود رئال مادرید رقم خورد که اشتباه برناردو سیلوا روی آن بسیار تأثیرگذار بود.

بعد از اینکه خولین آلوارز اولین پنالتی سیتی را به گل تبدیل کرد، ادرسون موفق شد ضربه لوکا مودریچ با تجربه را مهار کند و این فرصت خوبی بود تا سیتی با گل کردن پنالتی بعدی شانس صعود به دور بعدی را افزایش دهد.

این ضربه حساس به برنارد سیلوا رسید که او تصمیم عجیبی در آن لحظه از بازی گرفت. ستاره پرتغالی زیاد دورخیز نکرد و تصمیم گرفت با ضربه داخل پای چپ به توپ ضربه بزند.

او ضربه بسیار معمولی و با قدرت کمی را به وسط دروازه زد که آندری لونین به خوبی دست او را خواند و در جای خود ایستاد تا شوت ستاره سیتی را بیشتر به پاس شباهت داشت در آغوش بگیرد.

این تصمیم سیلوا روی روحیه همبازیانش اثر گذاشت که در نتیجه بعد از گل شدن ضربه پنالتی جود بلینگام برای رئال، ضربه متئو کواچیچ هم توسط لونین مهار شد.

سیلوا که یکی از چهره‌های شاخص موفقیت‌های فصل گذشته منچسترسیتی در مسیر کسب سه‌گانه بود و این باشگاه برای حفظ او در تابستان با چالش‌های زیادی مواجه بود امشب به عنوان نقش اول ناکامی تیمش برای صعود به نیمه نهایی اروپا شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!