Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی آیین ملی نکوداشت سالگرد شهادت آیت الله سید اسد الله مدنی با حضور مسئولان استانی و کشوری به صورت نیمه حضوری و مجازی در تالار بعثت دانشگاه هنر اسلامی تبریز و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی آغاز شد.

حسن ولی‌زاده، رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، صبح پنجشنبه در این آیین اظهار کرد: علما پاسدار حریم اسلام بوده‌اند و در زنده نگه داشتن فرهنگ اسلامی، اولین و مهم ترین نقش را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به هدف از برگزاری این آیین، گفت: گرامیداشت یاد شهادت یکی از روحانیون پیشرو در طول تاریخ در پیروزی نهضت و انقلاب اسلامی که نقش بارزی را در کنار امام راحل داشتند، هدف اصلی برگزاری آیین نکوداشت سالگرد شهادت آیت الله مدنی است.

وی اظهار کرد: برای برگزاری حضوری این برنامه در ۲۰ شهریور سال آینده برنامه ریزی می‌کنیم.

ولی‌زاده در خاتمه از رونمایی از تندیس آیت الله شهید مدنی طی این آیین نکوداشت خبر داد و متذکر شد: این تندیس در محل مناسبی در دانشگاه شهید مدنی نصب خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در ادامه‌ بیانیه‌ی مشترک مراسم هم توسط حجت‌الاسلام شربیانی، دبیر آیین نکوداشت سالگرد شهادت آیت الله شهید مدنی و عضو هیات علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز قرائت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دانشگاه شهيد مدني شهید آیت الله مدنی دانشگاه هنر اسلامی تبریز شهید مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امام جمعه نهبندان در این مراسم با حمایت از حرکت پهپادی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شب گذشته به اسرائیل، این حرکت را امید آفرینی برای ادامه حملات و حرکات تا پیروزی نهایی دانست.

حجت الاسلام نجمی‌پور با اشاره به مقام و جایگاه ویژه شهید از دیدگاه اسلام در خصوص شهید مرزبان موذن گفت: ایستادگی و مقاومت شهدا موجب نظم و امنیت در مناطق مرزی شده است.

وی بالاترین نعمت را در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئله امنیت دانست که از برکت خون شهیدان امروز به دست آمده و این شهیدان بودند که نعمت امنیت را به ما دادند در حالی که در بسیاری از کشور‌ها از این نعمت محروم هستند.

حجت الاسلام نجمی‌پور تاکید کرد: ما باید همواره قدردان شهیدان و خانواده‌های آنان باشیم.

شهید مرزبان ستوان یکم علیرضا موذن در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ در راه مبارزه با اشرار مسلح در پاسگاه مرزی چاه مگو در منطقه مرزی نهبندان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر وی در گلزار شهدای بیرجند به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • آیین نکوداشت حکمت الله ملاصالحی برگزار می شود
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»
  • خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند
  • دانشگاهیان تبریز یک صدا شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند + فیلم
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند
  • آیت الله اعرافی در منزل شهیدالقدس «محسن صداقت» حضور یافت
  • مراسم ختم پدر شهیدان والامقام خرسندیان
  • سالگرد شهادت صیاد شیرازی در بندرانزلی برگزار شد
  • فاجعه حمله تروریستی در زابل تصویری واضح از خواری دشمنان ایران اسلامی است
  • برگزاری آیین اربعین شهید امنیت در روستای گنجه ای