Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آزمون پیش‌کارورزی ۳ هزار و ۲۷۰ دانشجوی پزشکی و همچنین درآزمون علوم پایه پزشکی ۴ هزار و ۷۹۴ دانشجوی پزشکی، با هم به رقابت می‌پردازند.

کارت ورود به جلسه آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی از روز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه آغاز شده و داوطلبان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و تکمیل فرم خوداظهاری کرونا با مراجعه به سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون‌های علوم پایه دندانپزشکی و جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) هم صبح روز جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ برگزار می شود و در این ۲ آزمون‌ ۳ هزار و ۱۲۳ داوطلب شرکت می کنند که با هم به رقابت خواهن پرداخت.

تعداد ۱۱ هزار و ۱۸۷ دانشجو در ۴ آزمون پیش کارورزی، علوم پایه پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی و جامع داروسازی با هم به رقابت می پردازند که تعداد ۵ هزار و ۵۸۶ دانشجو آزمون خود را به صورت الکترونیک و تعداد ۵ هزار و ۶۰۱ دانشجو آزمون خود را به صورت کاغذی برگزار می کنند.

برچسب‌ها آزمون دانشجو دانشگاه های علوم پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون دانشجو دانشگاه های علوم پزشکی آزمون دانشجو دانشگاه های علوم پزشکی اخبار کنکور هم به رقابت پیش کارورزی علوم پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان

حمید سبزعلی پور در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری گفت: آزمون سراسری کنکور در گروه های آموزشی هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی در روزهای پنج شنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار می شود.

وی افزود: بیش از ۳ هزار و ۸۸۰ داوطلب از شهرستان سیرجان در این آزمون شرکت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری سیرجان با بیان اینکه بیشترین تعداد داوطلبان کنکور امسال مربوط به رشته تجربی هستند،‌بیان داشت: در گروه علوم ریاضی و فنی ۲۳۰ نفر زن و ۵۲۲ نفر مرد، در گروه علوم انسانی ۶۴۳ زن و ۶۱ نفر مرد، در گروه تجربی ۱ هزار و ۳۱۴ داوطلب زن و ۳۳۳ نفر مرد، در گروه هنر ۱۹۳ زن و ۳۱ نفر مرد و در گروه زبان خارجی نیز ۲۰۷ داوطلب زن و ۷۵ نفر مرد با یکدیگر رقابت می کنند. 

 

وی بر حفظ آرامش و سلامت داوطلبین آزمون تاکید کرد و افزود: تمامی دست اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها با آرامش و امنیت خاطر بتوانند در این رویداد علمی سرنوشت‌ساز سربلند باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز ماراتون نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳/ رقابت گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی با بیش از ۵۰۰ هزار داوطلب
  • رقابت کنکور ۱۴۰۳ با آزمون «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» آغاز شد
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی