Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@13:58:00 GMT

صادرات شیرخشک ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۶۰۹۳

صادرات شیرخشک ممنوع است

ایسنا/کرمان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: صادرات شیرخشک ممنوع است.

"ارسلان میری" امروز ۲۰ شهریورماه در جلسه کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان اظهار کرد: تشخیص و احراز قاچاق یا عدم قاچاق کالا با مرجع رسیدگی است نه مرجع کاشف و مراجع کاشف در صورتی که به صدور رای اعتراض داشته باشند، می توانند اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درباره قاچاق دام ایراداتی به قاچاق دام زنده داشته و داریم زیرا دستورالعمل نواقصی دارد و باید رفع شود.

میری تصریح کرد: بحث مربوط به قاچاق دام زنده غیر از دام های غیربومی است و به دلیل اینکه کار پلاک گذاری دام های بومی استان به طور کامل انجام نشده، در انتقال دام در سطح استان مشکل به وجود می آید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به روند طولانی پلاک گذاری دام، دریافت مجوز حمل و ... بیان کرد: باید دستگاه های اجرائی در مقام عمل پاسخگو باشند و باید فرآیند حمل و نقل دام را در استان تسهیل کنیم.

وی درباره کشف شیرخشک قاچاق گفت: صادرات شیرخشک ممنوع است، نه جابه جائی شیرخشک صنعتی. شیرخشک صنعتی مشمول ضوابط خاص جابه جائی نمی شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه اعلام شد: واحدهای تولیدکننده شیرخشک صنعتی مجاز به صادرات هستند و هرکسی نمی تواند صادرات انجام دهد و باید مجوز جهاد کشاورزی و اسناد گمرکی برای صارات داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شير خشك صادرات سازمان تعزیرات حکومتی قاچاق كالا و ارز اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی داروخانه‌ها در عرضه شیرخشک دولتی تایید شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رستمی، اظهارکرد: تنها کمتر از دو درصد از داروخانه ها نسبت به ثبت سامانه ای شیرخشک اقدام نکرده‌اند که سهمیه شیرخشک آن ها موقتا قطع شد و ۸۵ درصد این تعداد با ارائه تعهد سهمیه شیرخشک خود را مجددا دریافت کردند.

وی افزود: در طرح نظارتی سازمان غذا و دارو در حوزه شیرخشک از ۲۰ مهر تا پایان سال ۱۴۰۲، حدود ۲۷ هزارو ۷۰۰  بازرسی از حدود ۱۵ هزار داروخانه انجام شده به طوریکه هر داروخانه به طور میانگین ۱.۷ بار مورد بازرسی قرار گرفته‌اند. از این میان ۱۴۷ مورد منجربه تشکیل پرونده تعزیرات شده است که حاکی از همکاری مناسب اکثر داروخانه ها در حوزه شیرخشک می باشد.

سرپرست اداره کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه گران فروشی و احتکار صرفا در کمتر از ۵ دهم درصد از داروخانه های کشور گزارش شده ، گفت اقدامات اصلاحی لازم در این خصوص صورت پذیرفته است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ تن و ۳۶۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق
  • دپوی بیش از ۴۵ هزارتن شیرخشک در کارخانجات
  • توقیف کاروان کامیون‌های حامل شیرخشک قاچاق در کرمانشاه
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • همراهی داروخانه‌ها در عرضه شیرخشک دولتی تایید شد
  • کشف ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رفسنجان
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت در جیرفت
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت درجیرفت