Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: نادان‌هایی که در کشورهای غربی به پیامبر اسلام توهین می‌کنند نمی‌دانند که به همه انبیا توهین کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در مراسم تجمع مردم انقلابی مرکز استان در محکومیت هتک حرمت به پیامبر رحمت اظهار داشت: پیامبر اسلام بزرگمرد و ابرمرد عالم هستی است که دستاوردی را برای بشریت به همراه آورده از این رو پیامبر رحمت تنها برای یک عده خاص نیامده و او رحمت العالمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمنان غربی نظام انقلاب اسلامی از اسلام ناب محمدی در هراسند افزود: اسلامی که امروز در دنیا از سوی ایران مطرح شده و به نام اسلام ناب محمدی به نام یافته است دشمنان غربی و قسم‌خورده جمهوری اسلامی از این اسلام در هراسند و ایران هراسی را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اراده‌ای در برابر اراده خدا وجود ندارد خاطرنشان کرد: اینکه کسی بخواهد با آب دهانش چراغ خدایی را خاموش کند به گفته قرآن آب در هاون کوبیدن است و هیچ استعدادی در برابر اراده خداوند توان چنین کاری را ندارد.

تجمع طلاب و دانشجویان گرگانی در محکومیت اهانت به ساحت قرآن و پیامبر اسلام (ص) برگزار شد + تصاویریاسوجی‌ها در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) تجمع کردندفرمانده سپاه کردستان: سکوت سران کشورهای غربی در برابر اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) سناریویی از پیش طراحی شده است

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه جریان نور و کوثر حق همچنان ادامه دارد گفت: نادان‌هایی که در کشورهای غربی به پیامبر اسلام توهین می‌کنند نمی‌دانند که به همه انبیا توهین کرده‌اند چرا که پیامبر اسلام عصاره انبیا است و اگر کسی به قرآن جسارت کند به همه کتب آسمانی جسارت کرده است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه به گفته رهبری ابرقدرت های غربی در شیب سقوط قرار گرفته اند اضافه کرد: کسانی که در غرب در حال توهین به قرآن و پیامبر اکرم هستند همان سگ‌هایی هستند که فقط عوعو می‌کنند و کار به جایی نمی‌رسانند چرا که جایگاه قرآن در مغز و فکر انسان های دانشمند و غیرتمند در سرتاسر عالم است.

انتهای پیام/311/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیامبر اکرم ص رسول اکرم پیامبر اکرم ص رسول اکرم پیامبر اسلام خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم

این روز‌ها با بارش باران فضای کشور رنگ و بوی بهاری به خود گرفته است. مناطق کوهستانی استان اصفهان نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند و میزبان رحمت الهی شد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم بارش باران در فولادشهر اصفهان را به نمایش درآورد.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • بارش رحمت الهی را در حرم شاهچراغ ببینید+ فیلم
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • بارش باران رحمت الهی در بام
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی