Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@15:43:12 GMT

توافق ابوظبی و تل‌آویو در توسعه فناوری‌ پزشکی-بهداشتی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۶۴۷۱

توافق ابوظبی و تل‌آویو در توسعه فناوری‌ پزشکی-بهداشتی

یک مرکز پزشکی در سرزمین‌های اشغالی از امضای توافق‌نامه‌ای در زمینه مراقبت‌های بهداشتی با شرکت ملی سرمایه‌گذاری امارات خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از القدس العربی، مرکز پزشکی «شیبا» در اراضی اشغالی امروز اعلام کرد که با شرکت ملی سرمایه‌گذاری «اپکس» در امارات قرارداد اولیه‌ای برای توسعه فن‌آوری‌های مربوط به مراقبت‌های پزشکی در امارات و منطقه خلیج فارس امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام توافق عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی این توافق‌نامه اولین همکاری دو طرف در زمینه پزشکی است.

المیادین: امارات مانع محکومیت سازش با صهیونیست‌ها در اتحادیه عرب شدمقام وزارت خارجه امارات: پیمان صلح با اسرائیل ربطی به مسئله فلسطین ندارد

«جوئیل هاروین» مدیر بخش بین‌المللی مرکز پزشکی شیبا گفت که انتظار می‌رود توافق نهایی در این خصوص 21 سپتامبر در امارات امضا شود.

وی افزود که توافق‌نامه مذکور سرآغاز همکاری در زمینه نوآوری پزشکی، آموزش حرفه‌ای، گردشگری پزشکی و درمان اپیدمی کرونا است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه عملیاتی، محور فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال جاری است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ملاک و معیار فعالیت در سال جدید براساس برنامه عملیاتی است و در برنامه عملیاتی دانشگاه در حوزه درمان باید تمام شاخص‌ها لحاظ شود.

بهمن نقی پور در جلسه بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات در بیمارستان امام رضا (ع) ضمن قدردانی از همت بلند و تلاش بی‌وقفه کلیه پرسنل خدوم کادر درمان بخصوص بیمارستان امام رضا(ع) و تمجید از اقدامات ارزنده‌ای که در بحث خدمت در حوزه سلامت استان انجام شده است، براهمیت خدمت رسانی به مردم در حوزه درمان خصوصا در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد.

در ادامه این دیدار دکتر مجتبی محمدزاده، رئیس بیمارستان ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس دانشگاه و معاونین گزارشی از عملکرد مرکز را ارائه و اظهار کرد: در دو سال اخیر با تأکید بر مدیریت بهینه منابع، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت و با همکاری تمامی واحدهای مرکز نتایج خوبی نیز بدست آمد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفتنی است، در این نشست در خصوص مشکلات مرکز در حوزه توسعه فضای فیزیکی (توسعه بخش های جدید)، خرید تجهیزات، دارو، مطالبات کارکنان، تامین نیروی انسانی لازم، مدیریت بهینه هزینه‌ها و پرداخت بدهی‌ها و اتمام پروژه های در حال اجرا خصوصا طرح توسعه اورژانس مرکز بحث و تبادل نظر شد و آخرین دستورالعمل‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه درمان مورد بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در دانشگاه ملی سنگاپور
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • حمایت برنامه «فن‌تز» از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی
  • نظارت بر اماکن بهداشتی هرمزگان در تعطیلات نوروزی
  • ایده‌ها و طرح‌های فناورانه صنعت غذا حمایت می‌شوند
  • حمایت از پایان‌نامه‌های فناورانه حوزه صنایع غذایی
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات
  • فروش لیسانس فناوری برای کاربرد گرافن در صنعت رنگ و پوشش
  • برنامه عملیاتی، محور فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال جاری است