Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران خودرو برای مشتریانی که حواله وانت آریسان در اختیار داشته، ولی امکان تسویه حساب برای آن‌ها مقدور نمی‌باشد، محصولات جایگزین معرفی کرده است.   وانت آریسان در روز‌های اخیر با افزایش قیمت حدود ۷۰ میلیونی به حدود ۱۳۰ میلیون رسید.
تاکید میگردد امکان تولید و تحویل وانت آریسان بر اساس تعهدات فراهم می‌باشد و این شرایط فقط در صورت درخواست مشتریان محترم به ایشان اعلام گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



- لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش و جریمه تاخیرطبق قرارداد بطور مکانیزه محاسبه خواهد شد.
- لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.   - تکمیل فرم تبدیل قبل ازتبدیل سیتریکسی توسط مشتریان الزامی می‌باشد.
- شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع شرایط تبدیل اقدام نماید.
- مجددا تاکید می‌شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در معاونت فروش با مراجعه مشتری وجود ندارد.

" زمان و تاریخ فعالسازی: ساعت ۱۲ روز پنج شنبه مورخ ۹۹.۰۶.۲۰ "

۱-شرایط تبدیل جدول ذیل صرفا برای تعهدات وانت آریسان "دعوتنامه دار" می‌باشند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: طرح تبدیل ایران خودرو وانت آریسان وانت آریسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده تخلف گران فروشی ۶۷۴ حلقه لاستیک خودرو برای یک واحد عرضه کننده به ارزش پنج میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام گران فروشی را محرز و متهم را به پرداخت ۵۲ میلیارد و ۴۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

ملکی گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، گزارش تخلف این واحد صنفی را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6081156

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول