Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، طرح های صنعتی و کشاورزی افتتاح شده منطقه آزاد ارس در آذربایجان غربی شامل بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مجتمع گلخانه‌ای خاورمیانه، دو کارخانه بزرگ تولید فولاد، ۳ واحد تولیدی در زمینه پوشاک، ۵ واحد گلخانه‌ای تولید محصولات صیفی به روش هیدورپونیک است. با بهره برداری از این ۱۲ طرح، برای یکهزار و ۳۹ نفر بطور مستقیم شغل ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اجرا و افتتاح این طرح ها همچنین ۷۰.۵ میلیون یورو و ۴.۴ میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی انجام گرفته است.

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری  سوای طرح‌های منطقه آزاد ارس، طرح‌های اقتصادی مناطق آزاد قشم و کیش و مناطق ویژه اقتصادی فرودگاه پیام، شیراز، سرخس، کاوه و یزد را در ارتباط همین ویدئوکنفرانسی افتتاح کرد.

کد خبر 548019 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: یک هلدینگ گردشگری اعلام آمادگی کرده است تا به میزان ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در حاشیه سد و رودخانه ارس اقدام به سرمایه‌گذاری کند.

حسین گروسی ادامه داد: طبق توافقات انجام شده بین سازمان منطقه آزاد ماکو و این هلدینگ گردشگری قرار است این سرمایه‌گذاری در محدوده تفرجگاه سد ارس تا چشمه ثریا ماکو انجام شود.

وی افزود: این سرمایه‌گذاری بدون شک یک تحول مهم در صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو ایجاد خواهد کرد و موجب تقویت انواع مختلف گردشگری از جمله گردشگری آبی و کشاورزی در منطقه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در حوزه گردشگری منطقه آزاد ماکو توسط هلدینگ گردشگری ۱۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری