Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – ۱۱ طرح مهم منطقه آزاد کیش با بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به‌ دستور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، غلامحسین مظفری در این آئین اظهارداشت: با افتتاح 11 پروژه در حوزه‌های صنعتی، اقامتی، هتل و هلی‌پورت برای بیش از یک‌هزار نفر در این منطقه آزاد فرصت اشتغال فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اختصاص 200هزار میلیارد ریال بودجه برای طرح‌های آینده، افزود: آغاز عملیات و اجرایی این پروژه‌ها مقدمه‌ای برای طرح‌های بعدی کیشِ1400 است.

طرح‌های افتتاح ‌شده امروز در کیش شامل 4 طرح دولتی با عنوان "نخستین هلی پورت کشور"، "مرکز نوآوری کیش"،‌ "شبکه توسعه یافته فیبرنوری و تونل ارتباطی جزیره" و "تعبیه کابل فیبرنوری دریایی پشتیبان جزیره کیش" است.

روحانی: مناطق آزاد از مناطق وارد کننده به مناطق جذب گردشگر داخلی و خارجی تبدیل شود14 پروژه عمرانی و اقتصادی در منطقه آزاد قشم با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد58 طرح عمرانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور روحانی افتتاح شد

لازم به یادآوری است که در این آئین پروژه‌هایی هم که از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده بود افتتاح شد.

انتهای پیام/7558/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به سمنان سفر کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در چهاردهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت، دقایقی پیش با استقبال نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه سمنان، استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد مرکز این استان شد.

از مصوبات دور اول سفر و ۱۱۷ مصوبه عمرانی و ۲۸ مصوبه اقتصادی بوده است. کل اعتبارات عمرانی و اقتصادی ۱۱۲۶۵ میلیارد تومان و اعتبارات عمرانی ۳۲۸۰ میلیارد تومان است که ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی اختصاص یافته جذب و محقق شده است.

در دور اول سفر رئیسی ۲۴ وعده و دستور مربوط به ۹ وزارتخانه و سازمان مطرح شده بود که بر اساس گزارش استاندار سمنان پیگیری و محقق شده است. همچنین بیش از ۳۰ هزار نامه و مطالبات مردمی در قالب‌های مختلف دریافت شده بود و ۱۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی به ۱۳ هزار خانوار پرداخت شد.

دور اول سفر ۱۴۵ مصوبه داشت از ۱۳۷ طرح دور اول سفر، ۲۶ مصوبه کاملا اجرا شده، ۸۶ مصوبه در حال اجراست و ۲۵ مصوبه در دست پیگیری است.

۵۵۵ پروژه نیمه‌تمام در سطح استان وجود دارد که اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه‌ها نیاز است. در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان پروژه‌هایی با درصد پیشرفت بالا با اعتبار ۹۲۴۶ میلیارد تومان پیشنهاد شد که ۷۱۶۰ میلیارد تومان در مصوبات اولیه گنجانده شد و طبق اعلام استاندار سمنان بخش اعظم این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید. هم‌چنین در سفر اول ۴۶۷ ریزپروژه تخصیص اعتبار شد که از این تعداد ۲۱۱ پروژه به بهره‌برداری رسید و ۲۵۶ پروژه هم در دست اقدام است.

در این سفر دو دیدار مردمی برگزار می‌شود که یکی از این دیدارها در مرکز استان و در مرحله دوم سفر هم دیدار مردمی دیگری در شهرستان شاهرود و میامی انجام خواهد شد.

هم‌چنین در این سفر پروژه‌های اقتصادی، جشن احیای واحدهای اقتصادی، جشن جوانی جمعیت در نهضت ملی مسکن و جلسه شورای عالی استان نیز در دستور کار برنامه‌های رئیس‌جمهوری قرار دارد.

گام‌های خوبی برای راه‌اندازی کارخانه و کارگاه‌ها برداشته شده است

رئیس‌جمهور در بدو ورود به استان سمنان ظرفیت‌های این استان را بسیار خوب، توصیف کرد.

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود در سخنانی اظهار داشت: استان سمنان،استان مردمان متدین و معروف به دین مداری و علم و دانش است. استان سمنان از دانشمندان و فرهیختگان برخوردار است و ادای احترام  به خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌کنم.

وی با بیان این‌که «استان سمنان،استان صنعتی و معدنی،کشاورزی و گردشگری است و ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد»   ادامه داد: در دور اول سفر مصوباتی داشتیم و اجرای مصوبات به خوبی پیگیری شد و گام‌های خوبی در تولید مسکن و نهضت مسکن برداشته شده است.

وی افزود: گام‌های خوبی هم برای راه‌اندازی کارخانه و کارگاه‌های نیمه تعطیل و تعطیل برداشته شده است.

رئیس‌جمهور هم‌چنین گفت: در مسئله آب که یکی از مسائل استان است توجه خوبی شده است.

دیگر خبرها

  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد
  • رئیس جمهور وارد شاهرود شد
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • رئیسی به سمنان سفر کرد
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم