Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسات گفتگوی دو طرف درگیر لیبی امروز(پنجشنبه) با هدف دستیابی به توافق در مورد پست‌های حاکمیتی، ساختار نهادهای دولتی و برقراری آتش بس، میان دو هیئت پارلمان طبرق و شورای عالی دولت لیبی در مراکش از سر گرفته می‌شود.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فضای خوش بینی بر جلسات گذشته این رایزنی‌ها  که از روز یکشنبه در جنوب رباط، پایتخت مراکش برگزار شد، حاکم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطوریکه نمایندگان دو هیات تاکید کردند که رایزنی‌ها در یک فضای مثبت در حال انجام است و انتظار می‌رود نتایج رضایت بخشی به همراه داشته باشد.

این اولین نشست طی چند ماه است که به دلیل بن بست در مسیر یافتن راهی برای برون‌رفت از بحران لیبی، با حضور طرف‌های مختلف لیبیایی برگزار می شود.

مذاکرات صلح لیبی روز یکشنبه در شهر بوزنیقه واقع در اطراف رباط، پایتخت این کشور به مدت سه روز میان دو هیات از طرابلس و طبرق آغاز شد.

طبق بیانیه وزارت خارجه مراکش، هدف از این مذاکرات تثبیت آتش‌بس و آغاز مذاکراتی برای حل اختلافات گروه‌های لیبیایی است.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد سلامی، هافبک دفاعی جوان تیم تراکتور در نیم فصل اول به دلیل پارگی رباط صلیبی از میادین دور بود و امکان همراهی تیم تراکتور را نداشت.

با این حال او اکنون به تمرینات تیم تراکتور اضافه شده و در حال طی مراحل درمانی است تا به سرعت خود را در ترکیب تیم تراکتور جا بیندازد. باتوجه به اینکه صفا هادی تنها هافبک دفاعی این فصل تراکتور بود، انتظار می‌رفت سلامی جایگاه به‌خصوصی در ترکیب داشته باشد اما این مصدومیت مانع او شد.

البته بهزاد سلامی در این سال‌ها به‌عنوان یک بازیکن جوان چندان نتوانسته از فرصت‌ها بهره ببرد و شاید اگر فصل آینده در تبریز و تراکتور بماند، زمان خوبی داشته باشد که خود را به هواداران این تیم ثابت کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره تظاهرات در مراکش برای حمایت از فلسطین
  • دانش‌بنیان‌های نفتی نقش موثری در دستیابی به رشد اقتصادی 5.4 درصدی سال گذشته داشتند
  • مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • چگونه خانه بخریم؟ | راه‌های تنظیم مبایعه‌نامه در دفتر مشاور املاک
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟