Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:22:46 GMT

فرمول یک؛ فتل با تیم آستون مارتین به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۷۱۳۶

فرمول یک؛ فتل با تیم آستون مارتین به توافق رسید

راننده آلمانی تیم فراری در فصل آینده مسابقات فرمول یک برای آستون مارتین به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سباستین فتل، راننده آلمانی تیم فراری و قهرمان 4 دوره مسابقات فرمول یک قهرمانی جهان با تیم ریسینگ پوینت برای فصل 2021 به توافق رسید. ریسینگ پوینت در فصل آینده F1 با نام آستون مارتین در مسابقات شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

فتل در این مورد گفت: باعث افتخار من است که در فصل 2021 برای آستون مارتین ره پیست خواهم رفت. حضور در این تیم اسطوره‌ای، ماجراجویی جدید زندگی من است. من تحت تاثیر نتایج ریسینگ پوینت در فصل جاری هستم و معتقدم که در فصل آینده، نتایج بهتری هم خواهیم گرفت.

 

کارلوس ساینس، راننده فعلی تیم مک‌لارن در فصل آینده جانشین فتل در تیم فراری خواهد شد.

  سباستین فتل اتومبیل رانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سباستین فتل اتومبیل رانی آستون مارتین فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان لیگ اعلام کرده بود در صورت تساوی تیم‌ها در امتیاز، برای قهرمانی تیمی بالاتر قرار خواهد گرفت که در بازی‌های رودررو نتایج بهتری گرفته باشد. همین فرمول برای قهرمانی باعث شده بود تا استقلال به غیر از یک امتیازی که بیشتر از پرسپولیس در جدول دارد، یک حاشیه امن یک امتیازی دیگر هم داشته باشد و در صورت تساوی در امتیازات این استقلال خواهد بود که قهرمان خواهد شد. استقلال در بازی‌های رودررو مقابل پرسپولیس، در بازی که میزبان بود به نتیجه تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت که پرسپولیس میزبان بود، دو تیم کار را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند.

استقلالی‌ها فکر می‌کردند گل زده شان در زمین حریف باعث برتری آن‌ها در بازی رودررو مقابل پرسپولیس خواهد شد و در صورت تساوی در امتیازات، آبی‌ها قهرمان خواهند شد. با این حال سهیل مهدی شوک بزرگی به استقلالی‌ها وارد کرد و مدعی شد قانون گل زده در خانه حریف وجود ندارد و اگر تیم‌ها در تعداد امتیازات و همچنین بازی‌های رودررو مساوی باشند، تفاضل گل کلی تیم‌ها ملاک قهرمانی خواهد بود.

هرچند تفاضل گل استقلال هم فعلا بهتر از پرسپولیس است، ولی اختلاف دو گل بسیار شکننده خواهد بود و ممکن است آبی‌ها این برتری را در هفته‌های باقی مانده از دست بدهند. به این ترتیب با فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی، حاشیه امن یک امتیازی استقلالی‌ها پرید و در صورت تساوی در امتیازات، تفاضل گل بین پرسپولیس و استقلال قهرمان را مشخص خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • همیلتون: تا سال‌ها در فرمول یک می‌مانم
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • هوندا به دنبال قهرمانی در فرمول یک
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • مارتین تایلر: آب و هوای قطر باعث شد صدایم را از دست بدهم
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان