Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی تندیس شهید مدنی، فرش قرآنی دستبافت مزین به دستخط استاد نی‌ریزی و دو جلد کتاب در خصوص شهید آیت‌الله مدنی در آیین ملی نکوداشت سالگرد شهادت این شهید، رونمایی شدند.

تندیس شهید مدنی توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز طراحی و ساخته شده و در محوطه‌ی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، ویژه نامه‌ی مهاجر فی‌ سبیل‌الله و کتاب اندیشه‌ها و جلوه‌های اخلاقی شهید محراب، آیت الله سید اسدالله مدنی، تالیف سید محمد جواد قربی از دیگر محصولات فرهنگی رونمایی شده در آیین نکوداشت سالگرد شهادت شهید مدنی بود. همچنین در طول برگزاری این مراسم، پرتره شهید مدنی توسط یکی از دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز طراحی و در پایان برنامه ارائه شد. بر اساس این گزارش، آیین ملی نکوداشت سالگرد شهادت آیت الله سید اسد الله مدنی، صبح پنجشنبه به صورت نیمه حضوری و مجازی با حضور مسئولان و علمای کشوری و استانی و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی برگزار شد. انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شهید آیت الله مدنی دانشگاه هنر اسلامی تبریز دانشگاه شهيد مدني تنديس الله مدنی شهید مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • شهید خردسال در قاب «آن دو»/ رونمایی از پوستر فیلم
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • زلزله خوی، تبریز را لرزاند