Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۳۸ اعلام کرد: تمامی شعب اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه مرحله دوم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا، از ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ شهریور آماده اخذ رأی از کلیه واجدین شرایط هستند.

قدس آنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اطلاعیه شماره ۳۸ ستاد انتخابات کشور منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این اطلاعیه؛ ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و نظر به برگزاری انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مراکز حوزه های انتخابیه «لنجان»، «سمیرم»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره»، «اهواز، باوی، حمیدیه و کارون»، «زنجان و طارم»، «بیجار»، «کرمانشاه»، «اسلام آباد غرب و دالاهو» و «کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان» در روز جمعه مورخ ۲۱-۶-۹۹، به آگاهی هم میهنان عزیز می رساند؛ تمامی شعب اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه مذکور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا، از ساعت ۸ صبح روز جمعه آماده اخذ رأی از کلیه واجدین شرایط هستند.

انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا جمعه در حوزه ۱۰ حوزه انتخابیه در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مرحله دوم انتخابات ستاد انتخابات کشور مرحله دوم اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبارنامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس منتشر شد
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان