Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن باقری ظهر امروز در جمع مردم معترض اردبیل به اهانت نشریه فرانسوی به قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهیدگاه اردبیل برگزار شد، ضمن محکوم کردن این اقدام وقیحانه اظهار کرد: غرب و دشمنان دین اسلام در بین شعارهای عوام فریبانه خود هر از گاهی با اقدامات زشت و وقیحانه چهره واقعی خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم ایران و مسلمانان جهان پرورش یافته مکتب آزادگی بخش امام حسین (ع) هستند خاطر نشان کرد: شعار «هیهات من الذله» به معنای واقعی تسلیم نشدن در برابر ظلم و جور است و با این شعار ملت بزرگ ایران سال‌ها است قدرت‌های پوشالی غرب و شرق را به زانو درآورده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل این اقدامات را کار یک فرد خاص ندانست و گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانشان پشت این اهانت‌ها هستند تا برنامه‌های خود را برای برهم زدن اتحاد مسلمانان و ایجاد شکاف بین آنها را عملیاتی کنند.

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: ملت بزرگ اسلام در سرتاسر جهان دست این دشمنان را خوانده‌اند و هیچ گاه اتحاد و انسجامشان را از دست نمی‌دهند بلکه روز به روز بر خشم آنان افزوده می‌شود چرا که دین مبین اسلام برنامه کامل زندگی برای تمام بشریت است و مسلمانان طبق عمل به دستورات آن در مقابل زیاده خواهان عالم ایستاده‌اند.

وی با اشاره به افزایش گرایش و علاقه مندان به دین اسلام گفت: دشمنان دین مبین اسلام بر این امر باور دارند که اسلام در حال رشد و بالندگی است و چون دلیلی برای مقابله با این محبوبیت در بین مردم جهان ندارند به اقدامات وقیحانه و توهین روی می‌آوردند.

کد خبر 5020610

منبع: مهر

کلیدواژه: تجمع اعتراضی اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس مراسم عزاداری آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشت‌های گره کرده نکونام به سمت هواداران شمس آذر؛ توهین یا کری‌خوانی؟ + فیلم

جواد نکونام را با حرکات خاصش می‌شناسیم، چه روی نیمکت و چه روی سکوها، او برای برد تیمش بی‌قرار است.

طرفداری | ویدیویی از جواد نکونام منتشر شده که مشت‌های گره کرده او به سمت هواداران شمس آذر قزوین را نشان می‌دهد.

استقلال در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین گرفت و پیروز از زمین مسابقه خارج شد. جواد نکونام در این دیدار محروم بود و آبی‌ها از روی سکوهای آزادی همراهی کرد.

پس از پایان بازی، نکونام به سمت زمین رفت تا با بازیکنانش به شادی پس از برد مشغول شود اما ظاهرا برخی هواداران شمس آذر قزوین به سرمربی استقلال توهین کردند که این موضوع واکنش نکونام را به همراه داشت. نکو مشت‌های گره کرده خود را به هواداران رقیب نشان داد و در این بین برخی مدعی هستند یکی از حرکات نکونام به سمت هواداران، توهین محسوب می‌شود البته دسته دیگر هم می‌گویند این حرکت نکونام صرفا یک کری‌خوانی است. لب‌خوانی صحبت‌های سرمربی استقلال نشان می‌دهد که او ابتدا از فردی که توهین کرده می‌خواهد به پایین بیاید و سپس مشت‌های گره کرده خود را نشان می‌دهد.

به هر روی استقلال با پیروزی برابر شمس آذر تا پایان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر صدرنشین است و باید دید در ادامه فصل چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • وسواس فکری چیست و چطور درمان می‌شود؟
  • امیرعبداللهیان: ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • آیا امر به معروف و نهی از منکر، توهین به کرامت طرف مقابل است و یا سوق دادن او به مرتبه‌ای بالاتر از کرامت انسانی؟
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • لایحه عفاف و حجاب در پیچ و خم تصویب توسط آقایون/ انصاری‌راد: اجرای طرح حجاب نباید موجب توهین به پیامبر اسلام (ص) شود
  • مشت‌های گره کرده نکونام به سمت هواداران شمس آذر؛ توهین یا کری‌خوانی؟ + فیلم