Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات احداث دو هزار واحد مسکن محرومان در گیلان امروز (پنجشنبه) با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به صورت پایلوت در روستای نرگستان شهرستان صومعه سرا آغاز شد.

محمد باقر نوبخت در حاشیه این مراسم در باره اجرای این پروژه اظهار کرد: تفاهم نامه احداث دو هزار واحد مسکن محرومان روز گذشته میان سازمان برنامه و بودجه، استانداری گیلان و بنیاد مسکن استان امضا و تبادل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی طی ۹ ماه آینده به صورت همزمان احداث، تکمیل و واگذار خواهد شد، گفت: تأمین مسکن برای نیازمندان و محرومان از دغدغه‌های دولت و اولویت‌های آن است.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به اینکه توجه به اجرای طرح‌های تولیدی و عمرانی دو برنامه مهم دولت در راستای توسعه است، گفت: در استان گیلان در بخش تولید ۹۲ پروژه با هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار و در بخش عمرانی نیز ۴۸ طرح در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه به احداث بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور اشاره و تصریح کرد: سهم استان گیلان از این تعداد واحد مسکونی دو هزار واحد است.

لازم به ذکر است با حضور معاون رئیس جمهوری شروع عملیات بهسازی محور پیربازار به ضیابر نیز آغاز شد.

کد خبر 5020661

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت مسکن استان گیلان محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا مراسم عزاداری بوشهر عاشورا گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شهرکرد شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان سه‌شنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی از طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.

وی از آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تسریع در روند ساخت مسکن در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: مدیریت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پای کار است و پیشرفت قابل توجهی در این پروژه‌ها داریم.

کد خبر 6087142

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز