Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که مسوولان تیم فوتبال الوحده امارات دلیل اصلی انصراف خود را از این تورنمنت ترس از ابتلا به ویروس کرونا اعلام کردند. با این شرایط دیدار روز ۲۴ شهریور این تیم با استقلال تهران لغو خواهد شد و بازی‌های گروه نخست این رقابت‌ها با سه تیم پیگیری می‌شود.

در این گروه تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الوحده امارات حریفان استقلال تهران به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاهلی و الوحده با چهار امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و تیم فوتبال استقلال تهران با یک امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد با انصراف تیم اماراتی استقلال تهران مشکلی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان نداشته باشد.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال الوحده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال الوحده لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال الوحده اخبار کنکور استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، طی فصول اخیر، حضور هواداران خاص و ویژه در تمرین استقلال، یکی از نکات قابل توجه بوده که از زمان سرمربیان پیشین تا به امروز، به یک عادت قابل ستایش و جالب توجه تبدیل شده است. طرفدارانی که به دلایل مختلف دارای شرایط متفاوتی هستند و با حضور در کمپ حجازی، تمرین تیم مورد علاقه شان را به تماشا می نشینند.

این موضوع در دوره کنونی و زمان حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی ها، نمود بیشتری به خود گرفته است. سرمربی آبی پوشان برخلاف تصور همگان که او را مربی خشن و سخت گیر تصور می کنند، اما در این زمینه کاملا رفتار متفاوتی دارد و همواره از حضور هواداران دارای شرایط خاص در محل تمرین، استقبال می کند.

سرمربی محبوب آبی ها حتی در این زمینه نیز به نزدیکانش اختیار تام داده تا به هر نحوی که شده، عاشقان و طرفداران تیم را که به صورت عادی توانایی حضور در استادیوم و تشویق تیم را ندارند، به محل تمرین آورده تا ضمن روحیه دهی به سایر هواداران، انگیزه بازیکنان نیز با دیدن چنین هواداران خاص و متفاوتی افزایش پیدا کند.

پیش از این شاهد حضور برخی از هواداران با شرایط ویژه، دارای معلولیت و یا کودکانی که دچار سندرم داون هستند، در تمرین استقلال بوده ایم اما روز گذشته یک هوادار متفاوت دیگر راهی کمپ مرحوم حجازی شد و شاگردان نکونام نیز صحنه های زیبایی را با این طرفدار رقم زدند که حسابی مورد توجه قرار گرفت.

چند هفته پیش بود که ویدیویی در صفحه اینستاگرامی ورزش سه منتشر شد که طی آن، یک هوادار علاقه مند به فوتبال که دارای معلولیت بود، در یک زمین چمن مصنوعی، با دست مشغول انجام فوتبال بود آن هم در میان هم تیمی ها و رقبایی که همگی به صورت جدی و به شکل عادی، در حال انجام فوتبال با پاهایشان بودند.

انتشار این ویدیو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و این هوادار علاقه مند به فوتبال مورد ستایش همگان قرار گرفت که با وجود معلولیت در پاهایش، اما به مانند یک رقیب قدرتمند و قابل احترام، مشغول انجام بازی فوتبال است، جوانی که محمدجواد نصیرمقدم نام دارد.

این جوان که عاشق و شیفته استقلال بود، با دعوت سرمربی آبی ها به محل تمرین تیم رفت و روز گذشته دیداری با بازیکنان تیم داشت. جواد نکونام با دیدن محمدجواد نصیرمقدم به گرمی از او استقبال کرد و توپی را با امضای خودش، به یادگار به این هوادار خاص تقدیم کرد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. جایی که بازیکنان در قالب فوتبال گل کوچک، با این هوادار به بازی پرداختند که حتی شاهد گلزنی او نیز بودیم، صحنه های زیبایی که به لطف نکونام و بازیکنان استقلال خلق شد.

این هوادار که از ناحیه هر دو پا دارای معلولیت است، در گفتگویی که با دوربین رسانه رسمی استقلال نیز داشت، برای این تیم آرزوی موفقیت در لیگ امسال کرد و از هواداران خواست تا با حمایت از شاگردان نکونام، زمینه قهرمانی آبی ها را فراهم کنند تا جام قهرمانی توسط سیدحسین حسینی، بالای سر برده شود.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی