Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار دوم شهرام ایرانی، در خصوص ویژگی‌های رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش با بیان اینکه یکی از این ویژگی‌ها حضور برخی از دستاوردها و تجهیزات ارتش برای نخستین بار در یک رزمایش است، گفت: در رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش طبق برنامه همه رزمایش‌ها، تجهیزات و طرح‌ریزی‌هایی را داریم که برای نخستین‌بار به صورت عملیاتی در یک رزمایش شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه دریا برای اولین بار زیردریایی بومی کلاس متوسط فاتح حضور عملیاتی دارد و در رزمایش به آن مسئولیت عملیاتی واگذار شده و باید یک ماموریت عملیاتی را برای مقابله با تهدیدات زیرسطحی انجام دهد. در حوزه هوادریا نیز برای اولین بار پهپاد دورپرواز و رزمی سیمرغ حضور عملیاتی خواهد داشت و برای اولین بار کارکنان و پهپاد، مقابله با اهداف شناور را تمرین خواهند کرد.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش با تاکید بر اینکه در حوزه هوایی هم برای نخستین بار تجهیزاتی به صورت عملیاتی به کار گرفته خواهد شد، تصریح کرد : برای نخستین بار حضور عملیاتی پهپاد کمان بعنوان اولین پهپاد رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش طراحی و ساخته شده است را خواهیم داشت که ماموریت رزمی محوله را انجام خواهد داد.

وی در پایان گفت: در حوزه زمینی هم برای اولین بار شناورهای دوزیست بهینه سازی شده که آمادگی عملیات در محیط دریا و خشکی را دارند یک ماموریت رزمی را انجام خواهند داد و مسئولیت‌های عملیاتی را در راستای طرح های مقابله با هرگونه تهدید انجام می‌دهند.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1431040

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران پهپاد هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی برای نخستین بار برای اولین بار حضور عملیاتی ذوالفقار ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت

 در اردویی که به منظور شناسایی نفرات اصلی تیم منتخب پایوهوت که روز‌های ۲۳ تا ۲۶ فروردین ماه در استان گیلان برگزار گردید، خانم‌هاکوثر احمدی، معصومه تلخابی و مارینا ابراهیمی با قهرمانی در مسابقات کشوری جواز حضور در این اردو را کسب کردند.

 استاد سمانه یوسف زاده از مربیان استان نیز در این اردو حضور داشت. 

مسابقات آسیایی پایوهوت تابستان به میزبانی کشور عراق برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ماجرای مراحل تولید اولین پهپاد یک تنی توسط سپاه | تصاویر | نخستین تصاویر پهاد جاسوسی RQ170 آمریکایی  
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • رژه یگان‌های پهپادی ارتش شامل پهپاد‌های کمان ۱۲، کرار، مهاجر و صادق در مراسم روز ارتش تهران+ فیلم
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • قدرت‌نمایی تجهیزات ارتش؛ از پهپادهای مهاجر، کمان، آرش و ابابیل و موشک های ستار و قائم تا خودروی TM و شیلتر مخابراتی
  • پهپاد کمان ۱۲ و کمان ۲۲ به نمایش درآمد
  • مقامات این کشور پیش از عملیاتِ ایران التماس می‌کردند | سفیر سوئیس به سپاه احضار شد!
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت