Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@00:22:07 GMT

خبر وزیر دفاع از اتفاقات خوب در کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۸۸۷۶

خبر وزیر دفاع از اتفاقات خوب در کشور

امیر حاتمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شرکت ایران ترانسفو در جمع خبرنگاران در زنجان افزود: امروز به حمدالله این روحیه و نگاه در کشور حاکم است که ما در مقابل زورگویی ها و قلدری ها و اقدامات ظالمانه دشمنان، راهی جز تلاش و تولید نداریم.

وی ادامه داد: تلاش برای رونق تولید در کشور راه افتاده و هر جای کشور که می رویم آثار آن قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حاتمی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در کشور خواهد افتاد، گفت: در زمان حاضر هر هفته تولیدات جدیدی در کشور داریم که توسط رییس جمهوری رونمایی می شوند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود به طرح های جهش تولید در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در  ۲۷ طرحی که به عنوان مصادیق جهش تولید در استان زنجان تعیین شده اند، سرمایه گذاری های بسیار خوبی از سوی بخش خصوصی انجام شده است و پی گیری ها و تفاهمات لازم هم از سوی استاندار و سازمان برنامه و بودجه برای ادامه کار آنها در جریان است.

وی با بیان اینکه شرکت ایران ترانسفو به عنوان یک شرکت دانش بنیان مطرح است و توان کامل چرخه صنعتی از طراحی تا ساخت محصولات را در خود دارد، گفت: امروز بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگاواتی برای نخستین بار در این واحد صنعتی ساخته شد.

 گروه صنعتی ایران ترانسفو با حدود ۵۰۰۰ هزار نفر نیروی انسانی و ۴۰ هزار مگاوُلت‌آمپر ظرفیت تولید در سال، حدود ۸۵ درصد نیاز صنعت برق و سایر صنایع کشور به انواع ترانسفورماتورهای توزیع، فوق توزیع و قدرت و نیز انواع راکتور و پست برق را تامین می‌کند.

در سال ۹۸ در نتیجه برنامه‌های راهبردی و توسعه‌ای و همکاری‌های صادراتی وزارت نیرو، این گروه صنعتی حدود ۳۰۰ درصد رشد صادراتی و حدود ۱۰۰ درصد رشد فروش داخلی داشت.

216216

کد خبر 1431057

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت دفاع امیر حاتمی وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری ۱۴۰۳ امروز (پنج شنبه، ۳۰ اردیبهشت) با حضور مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.


حسن زمانیان، رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با اشاره به اهمیت عملیات وعده صادق اظهار کرد: بسیاری از فرمایش‌های امام خمینی (ره) صادق بود و این موضوع در مورد بیانات مقام معظم رهبری نیز درست است و یکی از آنها با عملیات وعده صادق تحقق یافت و دیدیم مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی باید سیلی بخورد و سیلی خورد.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق خود یک انقلاب بود و انقلابی پیچیده بود که اندیشکده‌های مهم در جهان باید سال‌ها آن را تبیین کنند.

معاون وزیر علوم با اشاره به کمک کشور‌های مختلف به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق بیان کرد: بیش از ۱۰ کشور به طور هماهنگ جهت مقابله با عملیات وعده صادق در اتاق‌های فرماندهی خود به رژیم صهیونیستی کمک کردند.

زمانیان یادآور شد: با وجود این کمک‌ها هیبت آمریکا و رژیم اسرائیل با عملیات وعده صادق شکسته شد و جمهوری اسلامی ایران بر سکوی افتخار نشست. دنیا از این پس با ادبیات دیگری با ایران سخن می‌گوید.

وی با تبریک به نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور تاکید کرد که دانشگاه‌ها نیز به موازات این افتخارافرینی تلاش کنند دستاورد‌های علمی آنها در تراز این عملیات باشد.

معاون وزیر علوم در ادامه سخنان خود به موضوع کنکور به عنوان حیثیت و اعتبار آموزش عالی اشاره کرد و یاداور شد: طی سال‌های قبل تقلب در کنکور زیاد و پیچیده شده بود که یکی از دلایل آن عوارض جانبی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی با اشاره به تلاش وزارت علوم، سازمان سنجش و نهاد‌های امنیتی برای برگزاری امن کنکور تاکید کرد: سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در زمینه تولید و ساخت تجهیزات الکترونیکی هوشمند پیشرفته است و امادگی دارد در حوزه جلوگیری از تقلب دیجیتالی نیاز‌های فناورانه سازمان سنجش را رفع کند.

به گزارش آنا، همایش ملی یک روزه تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ امروز با حضور مسیولان اجرایی و امنیتی آزمون در سراسر کشور دز محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است
  • تصاویری از مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور | از رژه تیپ زرهیِ ارتش در زنجان تا رژه نیروی دریایی ارتش در ساری | ببینید
  • عبور تولید آلومینیوم کشور از مرز ۶۳۵ هزار تن
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت