Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@03:49:47 GMT

فیلم| بیروت دوباره آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۹۰۵۴

‍‍‍‍‍‍

آفتاب‌‌نیوز :

آتش‌سوزی بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) در محلی از ورودی بندر روی داده که لاستیک، روغن موتور و برخی ضایعات و قطعات در آن انباشته شده است.علت این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست، اما ظاهرا روز سه‌شنبه نیز مقداری زباله در این مکان به صورت جزئی دچار آتش‌سوزی شده بود. هنوز از میزان خسارات یا تلفات احتمالی این حادثه نیز خبری منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون دود غلیظی از محل حادثه دیده به آسمان بلند شده و مأموران در تلاش برای اطفای شعله‌ها هستند.

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از آتش‌سوزی امروز در بندر بیروت، نوشته‌اند که به دلیل نبود ایستگاه دائمی آتش‌نشانی در بندر بیروت، مأموران دیر به محل حادثه رسیدند. بعضی از آنها در همان دقایق اولیه بروز آتش‌سوزی، دولت لبنان را به اهمال و بی‌مسئولیتی در قبال چنین حوادثی متهم کرده‌اند.

عصر روز ۴ اوت ۲۰۲۰ (۱۴ مرداد ۱۳۹۹) دو انفجار بزرگ در بندر بیروت، پایتخت لبنان رخ داد و موج ناشی از انفجار باعث وارد شدن خسارات گسترده به ساختمان‌های اطراف محل انفجار شد. انفجار دوم که بسیار قدرتمندتر از اولی بود، باعث کشته شدن ۲۲۰ نفر و زخمی شدن حدود ۷ هزار نفر شد. بیش از ۳۰۰ هزار نفر نیز بر اثر این حادثه بی‌خانمان شده‌اند. علت انفجار ذخیره ۲ هزار و ۷۵۰ تن نیتراتِ آمونیوم بود که به مدت شش سال در گمرک بندر بیروت بدون ایمنی کافی نگهداری شده بود.

چند روز پس از آن حادثه و در پی بالا گرفتن اعتراض‌های گسترده مردمی در لبنان علیه فساد و بی‌کفایتی موجود در دولت، حسن دیاب، نخست‌وزیر استعفا داد.

منبع: یورونیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیروت آتش سوزی انفجار بیروت بندر بیروت آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه واقع در خیابان ۹۷ گلسار رشت، ۲۱ آتش نشان با ۶ خودروی آتش نشانی و آبرسان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه دست بکار شده و پس از مهار آتش سوزی، دودگرفتگی ساختمان را به صورت کامل برطرف کردند.

وی با عنوان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، گفت: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

دیگر خبرها

  • علت صدای انفجار در گناوه و بوشهر اعلام شد
  • شنیده شدن صدای انفجار در گناوه | توضیحات فرماندار گناوه درباره علت صدای مهیب
  • منشاء صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت