Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-یک مقام مسئول گفت: متقاضیان خرید مسکن قبل از خرید، استعلام واحد خود را بگیرند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند. خبرگزاری میزان - به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی هدایت از کلاهبرداری برخی افراد شیاد از متقاضیان خرید مسکن در پردیس خبر داد و گفت: این کلاهبرداران از آگاهی نداشتن خریداران، سوء استفاده می‌کنند و یک واحد را به چند نفر می‌فروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین با اعلام اینکه برخی واحد‌های مسکن مهر بدهکاری مالی، یا مسدودی قضایی دارند، افزود: هموطنان حتما قبل از خرید، از شرکت عمران پردیس به صورت اینترنتی یا حضوری استعلام واحد انتخابی خود را بگیرند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند. بیشتر بخوانید: سهم آورده متقاضی در مسکن مهر پرند از سوی دولت پرداخت می‌شود هدایت در خصوص آخرین وضعیت واحد‌های شهر جدید پردیس با اعلام اینکه تاکنون ۴۵ هزار واحد مسکن مهر افتتاح رسمی و تحویل مالکان شده است، گفت: ۱۴ هزار واحد طی روز‌های آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح رسمی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس با اعلام اینکه فرآیند تحویل این ۱۴ هزار واحد آغاز شده است و تا سه ماه آینده همه تحویل متقاضیان خواهد شد، افزود: مالکان برای دریافت کارت قسط به بانک مسکن معرفی شدند و بعد از گرفتن کارت اقساط، می‌تواند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برای دریافت کنتور آب، برق و گاز اقدام کنند.

هدایت همچنین از تحویل ۱۰ هزار واحد جدید مسکن مهر پردیس در آذرماه امسال به متقاضیان خبر داد و گفت: این واحد‌ها اکنون در مراحل پایانی ساخت است.

وی اضافه کرد: تا پایان امسال حدود ۹۵ درصد از مجموع ۸۲ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس تحویل خواهد شد، اما ۵ درصد باقی مانده در اواخر بهار سال آینده تحویل می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید براینکه ساخت و توسعه مراکز رفاهی، آموزش و درمانی همزمان با تحویل واحد‌های مسکونی در دست اقدام است، گفت: امسال چند مدرسه ساخته و تحویل آموزش و پرورش شد.

وی با تاکید بر اینکه امسال برای تعریف یا ساخت انواع مختلف پروژه‌های روبنایی در پردیس، بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته است، افزود: فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب پردیس ۱۵ مهرماه کلنگ زنی می‌شود.

هدایت در پایان با اشاره به خلع ید پیمانکاران ۱۷ هزار واحد مسکن مهر در ابتدای سال گذشته، گفت: اکنون هیچ پروژه‌ی مسکن مهری در پردیس نیست که متوقف باشد یا معارض حقوقی داشته باشد.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو هزار واحد مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مازیار محمدی با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بود افزود: طی یکسال گذشته ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شده است.   وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضا‌های جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.   مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه وام خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود.

وی افزود: معرفی خانوار‌های تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است