Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارع پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آزمون ویژه آن عده از آموزشیاران سوادآموزی کشور و کهگیلویه و  بویراحمد است که در آزمون قبلی نمره حد نصاب را کسب نکرده یا بنا به دلایلی غایب بوده اند. 

وی افزود: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی آموزشیاران سوادآموزی روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری آزمون استخدامی مجدد برای آموزشیاران سوادآموزی این استان و دیگر استان  ها پس از موافقت وزیر آموزش و پرورش با پیشنهاد رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور است. 

زارع پور عنوان کرد: زمان، نحوه و دیگر جزئیات برگزاری این آزمون به زودی از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین و به آموزشیاران سوادآموزی  کشور و کهگیلویه و بویراحمد اعلام خواهد شد. 

وی ابراز داشت: ۴۶۷ نفر از آموزشیاران سوادآموزی مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در آزمون استخدامی ۲۰ تیرماه امسال شرکت کردند که از  این تعداد ۳۱۳ نفر نمره قبولی گرفتند. 

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲.۷ درصد است. 

برچسب‌ها آزمون کهگیلویه وبویراحمد سواد آموزی یاسوج وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون کهگیلویه وبویراحمد سواد آموزی یاسوج وزارت آموزش و پرورش آزمون کهگیلویه وبویراحمد سواد آموزی یاسوج وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد آزمون استخدامی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید طریفی‌حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه جذب در آموزش‌وپرورش نوید بخش جریان تازه‌ای در نیروی انسانی و دوره ابتدایی است گفت: در کنار جذب نیرو، بحث توانمند سازی حرفه‌ای مداوم معلمان را داریم. سال گذشته در قالب طرح شهید همت 6 هزار نفر از معلمان، دوره‌های توانمندسازی لازم را در هفت عنوان درسی گذراندند و امسال با ساز و کار متفاوت طرح توانمند سازی معلمان را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بعد برنامه درسی کار اصلاح و بازنگری جدول عناوین درسی دوره ابتدایی و ساعات تدریس هفتگی در سازمان پژوهش و شورای عالی آموزش و پرورش در حال برنامه‌ریزی است افزود: امسال بازنگری عناوین درسی را داریم تا یک مبنا برای اصلاح و بازنگری کتب درسی دوره ابتدایی متناسب با هویت، اهداف و شایستگی دوره ابتدایی وجود داشته باشد و بازنگری از سال‌های آینده انجام شود و برنامه درسی باکیفیت برای دانش آموزان داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه توجه به بعد سلامت دانش آموزان و شایستگی حرکتی و سواد حرکتی در دوره اول ابتدایی و دانش آموزان دختر بسیار مهم است ادامه داد: با همکاری معاونت تربیتی وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی انجام و اعتبارات لازم در اختیار استان‌ها قرار داده شده تا هزار فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب اتاق‌های تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دوره اول و مدارس دخترانه داشته باشیم تا محیط با نشاطی برای دانش آموزان آماده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند