Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنج شنبه جلسه ستاد امربه معروف ونهی از منکر ورامین در شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

در این جلسه پیگیری فعال شدن شوراهای امربه معروف در ادارات، حضور فعال در سامانه ناظر، تقدیر از هیئت‌های عزاداری به دلیل برگزاری مراسم محرم همراه با رعایت ضوابط بهداشتی، ثبت گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر، مدیریت و ساماندهی فضای مجازی و تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی در معرفی ورامین مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه بر لزوم تکمیل پارک ویژه بانوان همراه با امکانات ورزشی مختلف از جمله دوچرخه سواری مورد تاکید قرار گرفت.

جسارت به پیامبر اکرم (ص) نشانه ضعف نظام سلطه است

امام جمعه موقت ورامین نیز در این جلسه ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر (ص) توسط غربی‌ها گفت: این جسارت‌ها نشانه ضعف و زبونی سران نظام سلطه است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی از مسئولان خواست، ضمن توجه به وظایف قانونی از وجهه و موقعیت خود جهت پاسداشت ارزش‌های دینی و انقلابی استفاده کنند.

همچنین در این نشست شهردار ورامین وعده داد، تا شش ماه دیگر پارک‌بانوان تکمیل خواهد شد.

کد خبر 5020793

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی ستاد امر به معروف و نهی منکر امام جمعه موقت ورامین محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا مراسم عزاداری بوشهر عاشورا گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شهرکرد شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رجبی در آیین بهره برداری از این سالن ورزشی با اشاره به اینکه اگر کار رنگ خدایی داشته باشد نتایج خوبی بهمراه خواهد داشت افزود: با توجه باینکه در ساخت و تکمیل پروژه‌های ورزشی از مردم هم کمک گرفته ایم و شاهد مشارکت مردم بودیم، به نوعی شعار امسال مقام معظم رهبری که جهش تولید با مشارکت مردمی است  قبل از سال شروع کرده ایم.

وی بیان داشت؛ ورزش محل انسان سازی است و باید در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی و توجه به بهره وری و استفاده صحیح تلاش کنیم.

رجبی با بیان اینکه به مردم بدهکاریم افزود؛ جویبار شهرستان ویژه ورزش است و امیدواریم با اعتبارات جدید همه‌ی پروژه‌های ورزشی این شهرستان تکمیل شود.

کمال رستمعلی فرماندار جویبار در این مراسم با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: از زمان روی کار آمدن جناب آقای دکتر رجبی اتفاقات خوبی در ورزش جویبار روی داد و پاسخگویی و اهتمام به برآورده شدن نیازمندی‌های جامعه ورزش و جوانان از سوی دستگاه ورزش و جوانان قابل تقدیر و تشکر است.

وی ضمن اشاره به اهمیت ورزش برای کسب افتخارات ملی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان ورزشی را انتظار مردم منطقه دانست و بر تخصیص اعتبارات مناسب ورزشی تاکید کرد.

گفتنی است؛ این سالن ورزشی که عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۸ آغاز گردید، در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و به بیش از ارزش ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟