Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@16:57:15 GMT

شرط کاهش قیمت فولاد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۹۷۷۴

شرط کاهش قیمت فولاد

به گزارش اقتصادآنلاین،جعفر سرقینی سرپرست وزارت صمت در آیین گشایش بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان با اشاره به تامین کلیه‌ مصالح مورد نیاز صنعت ساختمان در کشور گفت: به پشتوانه ذخایر عظیم معدنی داخلی توانسته‌ایم تمام مصالح مورد نیاز صنایع ساختمانی کشور را تامین کنیم و علاوه بر پشتیبانی صنعت ساختمان، صادرات اقلام ساختمانی را هم با جدیت دنبال می‌کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هم‌اکنون دو برابر نیاز کشور تولید مصالح ساختمانی، فولاد و ... داریم که این امر باعث شده این وزارتخانه اقلام مورد نیاز ساختمانی را به سهولت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد .

سرقینی، اهمیت صنعتی‌سازی ساختمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: ساختمان‌سازان باید به دنبال سبک‌سازی، مقاومت و به ویژه ایمن‌سازی در مقابل زلزله و عایق‌سازی باشند .

سرپرست وزارت صمت با اظهار رضایت از عرضه منظم محصولات فولادی یادآور شد :اگر عرضه‌های فولادسازان به موقع باشد مطمئنا باعث تثبیت قیمت این محصولات در بازار خواهد گردید. همانطور که در هفته گذشته با عرضه منظم فولادسازان قیمت فولاد کاهش پیدا کرد و ادامه این روند موجب کاهش بیشتر قیمت‌ها خواهد شد.

وی اهمیت حمایت از فولادسازان کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: حمایت اصلی از فولادسازان این است که مواد اولیه اصلی آن ها تامین و در دسترس قرار گیرد که برای تحقق این امر نیز برنامه‌ریزی لازم را انجام خواهیم داد.

سرقینی با اشاره به صادرات محصولاد فولادی و مصالح ساختمانی گفت: از میان ۱۰میلیارد دلار صادرات بخش معدن و صنایع معدنی در سال گذشته، نزدیک به ۷میلیارد دلار آن مربوط به مصالح ساختمانی و فولادی بوده است و خوشبختانه ما یکی از عمده صادرکنندگان فولاد در منطقه هستیم.

پربیننده ترین امن‌ترین کشورها برای کرونا کدامند؟/ رتبه‌بندی ۱۰۰کشور از نظر امنیت کووید-۱۹ ثبت‌نام آزمون استخدامی سال۹۹ از فردا آغاز می‌شود توصیه روحانی به سرمایه گذاران بورس قیمت جدید انواع یخچال فریزر (۱۳۹۹/۶/۱۹) ارزش سهام عدالت من (۱۹ شهریورماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حمایت از تولید ملی مصالح ساختمانی جعفر سرقینی محصولات فولادی وزارت صمت فولادسازان حمایت از تولید داخلی فولاد کشور قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟

ارسال پیامک «ذخیره‌سازی آب» به مشترکان شرکت آب‌وفاضلاب استان تهران ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد.   به گزارش ایسنا، آن‌طور که وزارت نیرو اعلام کرده، واقعیت این است که این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد. از آنجا که سال گذشته بروشور اطلاعیه فوق بین شهروندان توزیع شده بود، مجدداً با آغاز سال جدید، به وسیله پیامک به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است.   ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.   ذکر این نکته ضروری است که برخی ساختمان‌ها به جهت افت فشار آب فقط از پمپ استفاده می‌کنند که این اقدام نه تنها باعث پایمال شدن حقوق دیگر همسایه‌ها می‌شود و بیشترین ظرفیت آب شبکه کوچه و محله را به سمت ساختمان خود هدایت می‌کنند، بلکه تخلف محسوب می‌شود. زیرا نصب و قرار دادن پمپ بعد از کنتور آب غیرقانونی است؛ بنابراین شهروندان ابتدا با نصب مخزن بعد از کنتور و سپس نصب پمپ، اقدام قانونی، فنی و تأسیساتی انجام داده و باعث پایداری فشار آب می‌شوند.   لازم به ذکر است با شروع تابستان و استفاده از کولر‌های آبی در روز‌های گرم، به جهت اینکه ساختمان‌ها دچار افت فشار آب نشوند، پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شده است، بحث کمبود و قطعی آب مطرح نیست و در صورت لزوم هرگونه برنامه درخصوص نوبت‌بندی و قطعی آب حتماً از سوی شرکت آبفای تهران اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران