Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:01:52 GMT

سوارز قید یووه را زد؛ ستاره بارسا در لالیگا می ماند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۹۹۹۶

سوارز قید یووه را زد؛ ستاره بارسا در لالیگا می ماند

مهاجم اروگوئه ای بارسلونا با رد پیشنهاد یوونتوس قصد دارد فصل بعد نیز در اسپانیا به فوتبالش ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی لوئیس سوارز از بارسا قطعی است ولی بر خلاف تصورات، او به یوونتوس نخواهد رفت. مهاجم اروگوئه ای با یووه به توافق رسیده بود و حتی بارسا و یوونتوس هم بر سر قراردادی 3 + 13 میلیون یورویی توافق کرده بودند اما سوارز با چرخشی 180 درجه ای قید باشگاه ایتالیایی را زد و اعلام کرده است که به مقصدی دیگر فکر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

طبق ادعای دپورتس کواترو، پیشنهاد اتلتیکو مادرید سبب شده تا سوارز تغییر عقیده داده و تصمیم بگیرد در لالیگا بماند و برای تیم دیه گو سیمئونه بازی کند. در واقع همه چیز فراهم بود تا سوارز هم تیمی جدید رونالدو شود اما پیشنهاد اتلتیکو نظر او را عوض کرد.

اتلتیکو در خط حمله خود دیه گو کاستا و آلوارو موراتا را به عنوان شماره 9 در اختیار دارد ولی سیمئونه عاشق سبک بازی سوارز است و او را یک نیروی تقویتی فوق العاده برای تیمش می داند. او اعتقاد دارد سوارز هنوز می تواند دو سال دیگر در بالاترین سطح بازی کند.

طبق این گزارش، سران اتلتیکو در حال مذاکره با مدیر برنامه های سوارز برای نهایی کردن قرارداد او هستند و سپس باید توافق با بارسلونا صورت بگیرد.

سوارز پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسا، در فهرست مازاد باشگاه قرار گرفته و باید پس از شش سال باشگاه کاتالان را ترک کند. 

یوونتوس دیگو سیمئونه (سرمربی) اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

کیلیان ام باپه در مجموع شش گل به بارسلونا در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا زده است.

طرفداری | کیلیان ام باپه گل‌های هفتم و هشتم خودش در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل بارسلونا به ثمر رساند.

در یک دیدار جذاب و تماشایی از دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان لوئیز انریکه بودند که با درخشش کیلیان ام باپه و عثمان دمبله موفق شدند تا بارسا را با نتیجه 4-1 در خانه شکست دهند تا در مجموع پی‌اس‌جی با نتیجه 6-4 از سد بارسا گذشته و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

ام باپه گل‌های سوم و چهارم پی‌اس‌جی را در استادیوم مونتجوییک به ثمر رساند تا زمینه‌ساز پیروزی و صعود تیمش به جمع چهار تیم پایانی این مسابقات شود. با دو گلی که کیلیان ام باپه بازی برابر بارسلونا به ثمر رساند او شمار گل‌هایش در تمامی مسابقات برای پاری سن ژرمن را به عدد 41 رساند. ضمن اینکه این ششمین گل ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی به بارسلونا در دور حذفی بود که 5 گل از این 6 گل در استادیوم‌های خانگی بارسا به ثمر رسیده است.

پیش از این هواداران رئال مادرید از کیلیان ام باپه خواسته بودند که باعث حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا شود. خواسته‌ای که در بازی امشب و البته در کنار درخشش عثمان دمبله صورت پذیرفت تا محبوبیت ستاره فرانسوی پیش از پیوستن به جمع کهکشانی‌ها بیشتر از هر زمان دیگری شود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • معجزه بارسا: بهترین فصل فلیکس در اسپانیا
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم