Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

رسانه‌ها و منابع خبری لبنان بعد از ظهر پنجشنبه از وقوع آتش‌سوزی مهیبی در بندر بیروت، پایتخت این کشور خبر دادند.

شبکه الجدید لبنان گزارش داد که آتش‌سوزی از یک انبار بندر آغاز شد و به همه «بازار آزاد» سرایت کرده و تلاش‌ها برای محاصره این منطقه و ایجاد کمربند امنیتی در آنجا در جریان است.

به گزارش فارس همزمان با رسانه‌ای‌شدن این خبر، «میشل عون»، رئیس جمهور لبنان نیز از شورای عالی دفاع خواسته برای بررسی علت این رویداد، رأس ساعت ۱۹ به وقت بیروت (۲۰:۳۰) تشکیل جلسه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه الجدید به نقل از خبرنگار اعزامی خود به محل آتش‌سوزی گزارش داد که تیم اطفای حریق توانسته است تقریبا آتش‌را کنترل کند و تلاش‌ها کماکان برای ممانعت از سرایت آتش به مقادیر زیادی تایر و لاستیک در اطراف محل آتش‌سوزی ادامه دارد.

آتش‌سوزی امروز در بندر بیروت، سومین آتش‌سوزی بعد از آتش‌سوزی بزرگ و انفجار مهیب این بندر  (۱۴ مرداد) است که منجر به ویرانی این بندر و وارد آمدن خسارت به خانه‌های شهر بیروت شد.

میشل نجار، وزیر امور خدمات در دولت پیش‌برد امور لبنان نیز به شبکه «ام‌تی‌وی» گفته است که آتش‌سوزی در بندر بیروت تحت کنترل است و به‌زودی تحقیقات در این باره آغاز خواهد شد.

او گفت که بررسی‌های اولیه حکایت از آن دارد که یک نفر در حال تعمیر و جوشکاری در یکی از انبارها بود و باعث ایجاد جرقه و آتش‌‌سوزی شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آتش سوزی در بندر بیروت میشل عون رئیس جمهور لبنان صراط بندر بیروت آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در ابتدا، علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، گفت: تلاش کردیم بعد از طوفان الاقصی صفر تا صد ماجرا را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: تا الان ۲۰۰ برنامه به صورت مداوم روی آنتن شبکه افق رفته و در کنار به افق فلسطین، برنامه نقش جهان هم برای روایت درست و تحلیل وقایع غزه روی آنتن می‌رفت.
گنجی درباره حواشی ایجاد شده پس از تغییر عوامل برنامه افزود: تغییرات طبیعی است و مهم برای ما این بوده که صدای مردم فلسطین باشیم.

وی افزود: خیلی از قطعات برنامه ما، توسط بچه‌های جبهه مقاومت در شبکه‌های رسانه‌ای عرب زبان پخش می‌شود و این نشان می‌دهد، که ما در تبیین آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه موفق بوده ایم؛ لذا تلاش ما انعکاس واقعیات جنگ غزه بوده است.
گنجی در بخش دیگر صحبت هایش هم درباره آینده این برنامه گفت: برای آینده برنامه تدارک داریم؛ پیشنهاد دوستان این بود که آیتمی را با نام به افق مقاومت به برنامه اضافه کنیم.
حسینی مجری برنامه هم در ادامه گفت: از جای جای کشور، از طریق سامانه ارتباطی ۱۶۲ تماس داشتیم و خوشبختانه برنامه به خوبی دیده و شنیده شده است و  قصد و نیت ما این بوده که مخاطب، یک روایت بی طرف و واقعی را ببیند.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق
  • علت آتش سوزی در بازار بندرعباس اعلام شد | تلاش برای مهار آتش در یک منزل مسکونی ادامه دارد | ویدئو
  • مانور اطفای حریق هنرجویان محیط بانی در منطقه حفاظت شده کرایی
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم