Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهرود، آزمون های جامع پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی برای اولین بار در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و به صورت سراسری برگزار شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مورد این آزمونها گفت: آزمون جامع پیش کارورزی که در پایان دوره کارآموزی برگزار می گردد شرط ورود دانشجویان پزشکی به دوره کارآموزی است و آزمون جامع علوم پایه نیز که پس از پایان دروس علوم پایه در انتهای ترم چهارم برگزار می گردد شرط ورود دانشجویان پزشکی به دوره مقدمات بالینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز یحیایی با بیان اینکه آزمون های مذکور به شکل کشوری برگزار می شوند تصریح کرد: این آزمونها هر سال در دو نوبت (شهریورماه و اسفندماه) و به صورت شرایطی در دو نوبت میان دوره نیز برگزار می گردد که در دوره مربوط به شهریور ۹۹ اجازه برگزاری به واحد شاهرود داده شد و چنانچه دانشجویان موفق به کسب حد نصاب قبولی نشوند باید در آزمون مرحله بعد شرکت کنند.

مدیر گروه علوم پایه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بیان کرد: نام نویسی از واجدین شرایط شرکت در آزمون های یاد شده از روز سه شنبه ۱۴ مرداد ۹۹ تا دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹ صورت پذیرفت.

یحیایی در خصوص موارد رعایت شده جهت حفظ امنیت آزمون اظهار کرد: پس از ابلاغ و تحویل سؤالات توسط مرکز سنجش سازمان مرکزی، سؤالات مربوط در بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۹ در محل مخزن توسط نماینده حراست مرکز سنجش سازمان مرکزی و نمایندگان حراست و دانشگاه محل آزمون وارد و سپس قرنطینه و پلمپ گردید. دربهای محل برگزاری آزمون در ساعت شش و سی دقیقه صبح و برای نوبت بعدازظهر نیز ساعت دوازده و سی دقیقه گشوده شد و کارت ورود به جلسه بین داوطلبین توزیع شد.

مسؤول برگزاری آزمونهای جامع پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی با بیان اینکه کلیه داوطلبان در جلسه آزمون حضور یافته اند خاطر نشان کرد: داوطلبان آزمون جامع پیش کارورزی ۲۵ نفر و داوطلبان آزمون جامع علوم پایه ۲۲ نفر بوده اند و آزمون جامع پیش کارورزی در نوبت صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ۹۹ ساعت ۸ صبح و آزمون جامع علوم پایه نیز در بعدازظهر همان روز ساعت ۱۴ برگزار شد.

استادیار دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در خصوص رعایت موارد بهداشتی و امنیتی در این آزمونها تصریح کرد: به منظور برگزاری آزمون در شرایط شیوع بیماری کوید-۱۹ کلیه پروتکل های بهداشتی همراه با فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی مناسب رعایت شد. همچنین پس از برگزاری هریک از آزمون های مذکور و تکمیل صورتجلسات مربوطه، تمامی مستندات همراه با پاسخنامه مهر و موم و همراه با نماینده حراست به مرکز سنجش ارسال شد.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود جزو معدود واحدهای دانشگاهی در کشور است که استاندارد برگزاری آزمون‌ جامع پیش کارورزی، آزمون‌ جامع علوم پایه پزشکی، آزمون‌ صلاحیت بالینی پزشکی و آزمون‌ صلاحیت بالینی پرستاری را در کشور دریافت کرده و از دلایل آن دارا بودن مجموعه مهارت‌های بالینی Skill Lab مجهز دانشکده علوم پزشکی، تیم حراست از آزمون توانمند، حفاظت فیزیکی مناسب و رعایت موارد امنیتی و بهداشتی در آزمونهای مختلف بوده است.

295 / 167 علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود آزمون جامع دانشکده علوم پزشکی بهروز یحیایی آزمون جامع پیش کارورزی آزمون جامع علوم پایه پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود آزمون جامع دانشکده علوم پزشکی آزمون جامع پیش کارورزی آزمون جامع علوم پایه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آزمون جامع پیش کارورزی آزمون جامع علوم پایه دانشکده علوم پزشکی علوم پایه پزشکی برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛  اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی زنجان در برخی مناطق شهرستان صائین قلعه برگزار شد.

در این اقدام خیرخواهانه و نوع‌دوستانه خدماتی نظیر ویزیت پزشکی، دندانپزشکی، دارویی، غربالگری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه، روانشناسی، فرهنگی، مامایی و پرستاری، شنوایی‌سنجی، نوار قلب و تزریقات، آموزش بهداشت، توزیع داروی رایگان ارائه شد.

این اردوی جهادی در بازه زمانی دو روزه با حضور ۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها