Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری میان یک بیمارستان اسرائیلی و یک شرکت اماراتی پس از توافق ماه گذشته میلادی دو طرف برای عادی سازی روابط به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، مرکز پزشکی "شیبا" در اراضی اشغالی و شرکت سرمایه گذاری ملی"اپکس" در امارات امروز (پنجشنبه) از امضای توافقنامه اولیه برای توسعه فناوری‌های مربوط به مراقبت‌های بهداشتی در امارات و منطقه خلیج فارس خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم نامه اولین همکاری علنی شده میان یک بیمارستان اسرائیلی و یک شرکت اماراتی پس از توافق ماه گذشته میلادی دو طرف برای عادی سازی روابط محسوب میشود.

 مدیر بخش "شیبا اینترنشنال" در مرکز پزشکی"شیبا" گفت که انتظار می‌رود توافق نهایی در این زمینه ۲۱ سپتامبر در امارات امضا شود.

وی افزود: این تفاهم نامه زمینه همکاری در حوزه نوآوری پزشکی، آموزش حرفه‌ای، گردشگری پزشکی و درمان کووید-۱۹ را هموار می‌کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات