Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان، اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان درشاخص عملکرد مطلوب و موثر اشتغالزایی ، خدمات‌رسانی و توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی حائز رتبه برتر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی استان در سال 98، مقام برتر در اجرای شاخصهای اختصاصی جشنواره شهیدرجایی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش هدف جشنواره شهید رجایی شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی ‌و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها است.

این جشنواره اختصاص به بررسی و ارزیابی تمامی دستگاه ها و نهادهای دولتی در سال ۹۸ ،۹۹ دارد و طی شش ماه گذشته نیز مورد ارزیابی عمومی، اختصاصی و عملکردی قرار گرفته است و بهمین دلیل ارائه  عملکرد مثبت در طول دوران خدمت و تلاش برای توسعه شهرستانها و تامین زیرساخت های مورد نیاز مردم ، از سوی دبیران برگزار کننده جشنواره شهید رجایی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به عنوان یکی از دستگاههای برتر انتخاب شد.

به همین مناسبت در راستای  جشنواره شهیدرجایی  از اقای محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان  استان هرمزگان در شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان